- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیام احمدی نژاد به سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد جنگ ۳۳ روزه

در دیدار سفیر ایران در لبنان با سید حسن نصرالله، پیام تبریک رئیس جمهور کشورمان به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه، به دبیر کل حزب الله تسلیم شد.

خبرگزاری فارس: پیام احمدی نژاد به سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد جنگ 33 روزه

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با سید حسن نصرالله، پیام تبریک محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه، به دبیر کل حزب الله تسلیم شد.

رئیس جمهور کشورمان در این پیام، ضمن تبریک سالگرد پیروزی افتخار آفرین مجاهدان فداکار و دلاور مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه، آن را فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه دانست و تاکید کرد: رزمندگان مقاومت در این جنگ تحمیلی توانستند هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر و متجاوز را زیر پا گذاشته و پایه‌های ظلم و ستم را به لرزه در آورند که نتیجه آن، عزت و سربلندی ملتها و سرافکندگی جبهه استکبار و حامیانش بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز، خانه عنکبوت از هر زمان دیگری لرزان تر و جبهه مقاومت و ایستادگی از هر وقت دیگری قوی تر و استوارتر است.

دبیر کل حزب الله پس از دریافت این پیام، با ابلاغ سلام‌های خود به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشورمان و ملت بزرگ ایران، از نقش ارزنده جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی بویژه در جنگ ۳۳ روزه تجلیل کرد.