- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۲۸۶ دانشجو تحت پوشش بهزیستی دشتستان قرار دارند

 رئیس بهزیستی دشتستان گفت: ۲۸۶ دانشجو تحت پوشش بهزیستی دشتستان قرار دارند.

خبرگزاری فارس: 286 دانشجو تحت پوشش بهزیستی دشتستان قرار دارند

به گزارش “عسلویه نیوز” علیرضا هوشیار بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: حمایت از اقشار نیازمند یکی از مسائل ارزشمندی است که در نظام اسلامی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آن صورت پذیرفته است.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: معلولان جسمی و ذهنی یکی از نیازمندترین اقشار جامعه هستند و بهزیستی در سال‌های اخیر با شناسایی نیازهای ایشان در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف زمینه را برای حل این مشکلات هموار و مهیا کرده است.

وی افزود: توجه به حوزه مسکن از رویکردهای ارزشمند دولت خدمتگزار در هشت سال اخیر است و در قالب فعالیت‌های مختلف اقداماتی در سراسر کشور در این زمینه صورت پذیرفته و شاهد رفع مشکلات مسکن قشر عظیمی از جامعه در قالب این فعالیت‌ها بوده‌ایم.

هوشیار مسکن مهر را از ابتکارات دولت عدالت‌محور دانست و یادآور شد: حکمفرمایی عدالت در جامعه از اهداف دولت در سال‌های اخیر بوده و احداث مسکن مهر توسط دولت خدمتگزار از برنامه‌های دولت برای توسعه و حکمفرمایی عدالت اجتماعی در عرصه مسکن است.

این مسئول ادامه داد: تامین مسکن و سرپناه مناسب برای مددجویان دشتستان یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با حمایت مسئولان در سال‌های اخیر دنبال شده و در سال اخیر شاهد احداث یک‌هزار واحد مسکن مهر برای رفع مشکل مسکن مددجویان بهزیستی خواهیم بود.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان با اشاره به احداث ۷۸ واحد مسکن مهر برای مددجویان دشتستان تصریح کرد: با حسن توجه مدیران اجرایی شهرستان در سال گذشته شاهد احداث و تحویل ۷۸ واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی دشتستان بودیم.

وی گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توانمندسازی اقتصادی مددجویان از اهداف مهمی است که بهزیستی دشتستان برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

هوشیار با اشاره به حمایت تحصیلی از مددجویان بهزیستی افزود: بهزیستی دشتستان ۲۸۶ دانشجو را تحت حمایت خود قرار داده و در سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت شهریه دانشگاه ایشان پرداخت شد.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان تصریح کرد: به منظور رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسعه پایگاه سلامت در دستور کار این نهاد قرار دارد و در سال جاری شاهد احداث مرکز در شبانکاره هم خواهیم بود.