- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تدوین دستورالعمل اجرایی شناسایی نخبگان جوان صنعت نفت

“عسلویه نیوز” مشاور جوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تدوین دستورالعمل اجرایی شناسایی نخبگان جوان صنعت نفت خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین دستورالعمل اجرایی شناسایی نخبگان جوان صنعت نفت

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالحمید شعرانی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی افزود: حمایت از جوانان متخصص و متعهد و پژوهشگران جوان صنعت نفت در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مشاور جوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری سومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت در شهریورماه سال جاری در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این همایش نخبگان جوان برگزیده صنعت نفت معرفی و تقدیر می‌شوند.

شعرانی یادآور شد: با تلاش مشاور جوان وزیر نفت، مکانیزم‌های مختلفی در قالب کانون تفکر جوانان صنعت نفت طراحی و پیاده‌سازی شده که در نهایت به شناسایی نخبگان جوان شاغل در صنعت نفت در سراسر کشور منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌های ویژه‌ای که برای نخبگان جوان صنعت نفت تدارک دیده شده، مدیران مستعد آینده از میان آنان انتخاب و آماده خدمت به این صنعت بالنده و راهبردی خواهند شد، تصریح کرد: با موافقت وزیر نفت دستورالعمل اجرایی به منظور شناسایی نخبگان جوان برگزیده صنعت نفت تهیه شده است.

شعرانی اذعان داشت: این دستورالعمل با تلاش مشاور جوان وزیر نفت و با همکاری بخش‌های مختلف وزارت نفت به زودی نهایی می‌شود تا بر اساس یک استاندارد مشخص تمامی جوانان شاغل در صنعت نفت بتوانند توانمندی‌ها و استعدادهای خود را ارائه کنند.

مشاور جوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: پس از نهایی شدن؛ این دستورالعمل به تمامی شرکت‌های فعال در پارس جنوبی ابلاغ می‌شود و از آن پس جوانان شاغل در بخش‌های مختلف صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می‌توانند در این رقابت حضور یابند.

شعرانی ادامه داد: براساس مطالعات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مشاور جوان وزیر نفت، این طرح در گام نخست، جوانان شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس را شامل می‌شود و پس از دریافت بازخورد و انجام اصلاحات لازم؛ در گام بعد در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرایندهای اجرایی این طرح از طریق سایت اینترنتی متخصصان جوان صنعت نفت به آدرس javanan.mop.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.