- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تولید ۴۴ درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید ۴۴ درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تولید 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش” عسلویه نیوز” علی‌اکبر شعبان‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران عملیات قدیم و جدید مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: در سال تولید ملی شاهد اهتمام جدی مسئولان صنعت نفت در این مسیر هستیم و به فضل خدا روز به روز به نتایج بهتر و ارزشمندتری برسیم.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار این مجتمع قرار دارد و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به خدمات ارزنده‌ مهندس عنایت‌اللهی خاطرنشان کرد: مهندس عنایت‌اللهی در ابتدای آبان‌ماه امسال در پایان ۳۶ سال خدمت‌شان بازنشسته می‌شوند و ما با توجه به اهمیت مدیر عملیات در شرکت تصمیم گرفتیم که مهندس منبتی را از همین حالا به عنوان مدیر عملیات معرفی کنیم.

شعبان‌پور افزود: با توجه به بزرگی مجموعه و تولید ۴۴درصد گاز کشور که در اختیار ماست و این‌که مجموعه‌ ما در حال گسترش است، برای جانشین مهندس عنایت‌اللهی نیاز به تحقیق بیشتری بود که خوشبختانه با توجه به سابقه و تجربه‌ مهندس منبتی در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و منطقه‌ ۴ عملیات انتقال گاز و دانش بالای ایشان، من مطمئنم که انتخاب خوبی صورت گرفته و ایشان حتما راه‌گشا خواهند بود و کمک شایانی به ما خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و باید از امکانات و توان موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با وجود تحریم‌های مختلف شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در این مجموعه هستیم و این امر نشان دهنده توان بالای متخصصان داخلی است.

در این آیین با تقدیر از زحمات احمد عنایت‌اللهی، محمد منبتی به عنوان مدیر جدید عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی معرفی شد.