- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دعوت ۷ دانش‌آموز کشتی‌گیر شهرستان جم به اردوی تیم ملی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم از دعوت هفت دانش‌آموز کشتی‌گیر این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری فارس: دعوت 7 دانش‌آموز کشتی‌گیر شهرستان جم به اردوی تیم ملی

حسین اسکندری امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز”  اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در سطح جامعه و به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی اهمیتی بسیار زیاد دارد و موجبات رشد و رونق ورزش در مدارس می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم از دعوت هفت دانش‌آموز کشتی‌گیر جمی به اردوی تیم ملی خبر داد و خاطر نشان کرد: هفت نفر از دانش‌آموزان کشتی‌گیر نوجوان شهرستان جم به همراه مربیان خود به منظور شرکت در اردوی تیم ملی کشتی عازم مشهد مقدس شدند.

اسکندری تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان به منظور حضور در رقابت‌های جهانی باکو آذربایجان در مشهد مقدس در حال برگزاری است و بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته توسط حسین غریبی رئیس هیئت کشتی شهرستان جم با مراد محمدی سرمربی تیم ملی نوجوانان و دارنده چهار مدال جهانی و المپیک، این کشتی‌گیران در اردوی مذکور به مدت ۱۰ روز حضور خواهند یافت.

وی در تشریح افراد دعوت شده افزود: فضل‌الله مدیری در وزن ۴۲ کیلوگرم، جلال مدیری در وزن ۴۶ کیلوگرم، سیدمهدی اسپندار در وزن ۵۰ کیلوگرم، قائم اسدی در وزن ۵۴ کیلوگرم، علیرضا وفادار در وزن ۵۸ کیلوگرم، سید محمود موسوی در وزن ۶۳ کیلوگرم و شهریار یوسفی در وزن ۶۷ کیلوگرم در این اردو حاضر شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم متذکر شد: رشد و توسعه ورزش در مدارس و به ویژه ورزش‌های پایه و تقویت تربیت‌بدنی در مدارس از اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

اسکندری در پایان اذعان داشت: از همه امکانات موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش جم بهره می‌بریم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.