- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی ۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برپایی ۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی 5 محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: توجه به معنویت و اخلاق اصیل اسلامی در سطح جامعه امری مهم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت برنامه‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد و در سال جاری شاهد بهبود کیفیت مراسمات مذهبی و دینی بوده‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برپایی ۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اقدام به برگزاری ۵ محفل انس با قرآن در ماه رمضان می‌کند.

نیک‌نژاد تصریح کرد: این مراسم‌ها با حضور قاریان برجسته استانی، شهرستانی و منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌های قرآنی در منطقه و تشویق قرآن‌آموزان جوان و نوجوان نسبت به عمل به مسائل قرآنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، این مراسم‌ها در مساجد شهرها و روستاهای شبانکاره با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی برگزار می‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره با تاکید بر لزوم تحقیق و پژوهش در علوم دینی و قرآنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر جهاد همانند گذشته در صحنه تلاش در عرصه علم، دانش، فن‌آوری و رسیدن به تکنولوژی روز و علوم و فنون در جریان است و جوانان با عزمی راسخ به فرمایشات ولی امر مسلمین، کشور را به خودکفایی می‌رسانند.

نیک‌نژاد بیان کرد: گسترش علم و دانش در بین جوانان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه باید در این مسیر از تمام ظرفیت خود به نحو مطلوب بهره ببرند.