- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساماندهی ۹۵ درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ساماندهی ۹۵ درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح خبر داد.

خبرگزاری فارس: ساماندهی 95 درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح

به گزارش “عسلویه نیوز” جعفر امیرزاده شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و رشد و توسعه این نهاد و تقویت آموزش و پرورش یک مسئله مهم است.

وی افزود: دولت نهم و دهم در امر کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت بسیار عملکرد مطلوبی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: طرح تحول بنیادین از طرح‌های بسیار مهم در گسترش و توسعه نظام تعلیم و تربیت است و موجب رشد و تقویت دانش‌آموزان و معلمان می‌شود.

امیرزاده تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ساماندهی ۹۵ درصد از مدارس منطقه سعدآباد در شیفت صبح خبر داد و افزود: این امر موجب بهبود کیفیت تحصیل می‌شود.

امیرزاده با اشاره به اقدامات خوب وزارت آموزش و پرورش در راستای مجتمع کردن مدارس و همچنین تاکید مقام عالی وزارت در راستای یک شیفته کردن مدارس گفت: با همت و تلاش همکاران فرهنگی منطقه و با استقبال خوب اولیاء دانش‌آموزان، امسال قریب به ۹۵ درصد مدارس منطقه سعدآباد در نوبت صبح ساماندهی شده‌اند و در مجموع تنها ۵ درصد آموزشگاه‌های منطقه به دلیل کمبود فضای آموزشی در نوبت دوم به صورت چرخشی دایر می‌شوند.

وی اضافه کرد: آماده‌سازی مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری برای شروع سال تحصیلی جدید و ساماندهی نیروهای موجود در منطقه از مهم‌ترین مسایل منطقه سعدآباد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد با اشاره به اجرای موفق طرح هجرت در منطقه گفت: همکاری سپاه و آموزش و پرورش در اردوهای جهادی بسیار تاثیرگذار است و شاهد موفقیت این طرح در سعدآباد هستیم.