- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خدمات‌رسانی ۹ بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهداشت و درمان نفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت با ۹ بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی به مردم و کارکنان صنعت نفت خدمات‌رسانی می‌کند.

خبرگزاری فارس: خدمات‌رسانی 9 بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بهداشت و درمان نفت

به گزارش “عسلویه نیوز” محمدجواد کیان شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهداشتی مناسب به مردم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بهداشت و درمان صنعت نفت طی چند سال اخیر علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت، خدمات متنوع و ارزنده‌ای را نیز به مردم بومی و پیرامونی مناطق عملیاتی صنعت نفت ارائه کرده و امیدوار هستیم روزبه‌روز این خدمات گسترش یابد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خاطر نشان کرد: انجام معاینه‌های دوره‌ای کارکنان و خانواده‌های آنها در واقع از خدمات مهم و ویژه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است و تلاش زیادی برای افزایش سطح کیفی خدمات انجام می‌دهیم.

کیان تصریح کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با ۹ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی به خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و مردم می‌پردازد.

وی اضافه کرد: ۲۰ مرکز دی‌کلینیک و پلی‌کلینیک تخصصی و ۶۷ مرکز بهداشت و درمان خانواده و ۷۳ مرکز طب صنعتی نیز از جمله مراکزی است که خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه می‌کنند.

کیان اذعان داشت: بهبود خدمات بهداشتی و رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان مهم‌ترین اولویت این سازمان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز گفت: بهداشت و درمان نفت بوشهر با ۳۳ مرکز بهداشتی و یک بیمارستان مجهز به مردم بومی استان و مردم استان فارس خدمات لازم را ارائه می‌کند.

مهرداد حسین‌زاده بیان کرد: ۳۰ درصد از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان توحید جم در بخش‌های بستری و اتاق عمل و زایشگاه را شهروندان جنوب استان فارس(لامرد، مهر،گله‌دار و…) تشکیل می‌دهند.