- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گل‌تراکتور جوابی به‌دروغگویی بازیکن‌پیکان بود

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به بازیکن پیکان گفتم این گل جواب دروغی بود که گفتی.


احسان حاج صفی درباره تساوی تراکتورسازی و پیکان و شادی پس از گل تساوی اش اظهار داشت: خوشحالی خاصی انجام ندادم. در جریان بازی بازیکنان پیکان خود را مدام روی زمین می زدند و اعصاب ما و هوادارانمان را به هم ریخته بودند.

 وی افزود: بعد از اینکه گل خوردیم به دنبال جبران نتیجه بودیم. در محوطه ۱۸ قدم می توانستم شوت بزنم اما یکی از بازیکنان پیکان به من گفت توپ را بیرون بزن بازیکن خودتان روی زمین افتاده است. من وقتی برگشتم دیدم بازیکن پیکان روی زمین افتاده با این حال توپ را بیرون زدم اما به بازیکنان پیکان گفتم این حرکتشان را جبران می کنم و نباید دروغ می گفتند.

این بازیکن ادامه داد: در ادامه بازی خدا خواست و موقعیتی پیش آمد و توانستم گل بزنم. پیش از به ثمر رسیدن گل توپ به بیرون رفت و پیکانی ها معتقد بودند باید بازی جوانمردانه را رعایت می کردیم اما من بعد از گل تساوی به آنها گفتم این جواب آن دروغی بود که گفتید.

حاج صفی در ارتباط با شرایط تراکتورسازی در فصل جاری و اینکه می تواند از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کند یا خیر گفت: امسال بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و تیم روز به روز بهتر می شود. اکنون هفته های اول است و کمی ناهماهنگ هستیم. در نیمه اول بازی با پیکان هم شرایط خوبی نداشتیم اما این قول را به هواداران می دهیم که بهتر شویم. امسال برای قهرمانی به میدان می رویم و امیدواریم بتوانیم در آسیا هم بازی کنیم و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم نشده باشد.