- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اولین فیلم از بازی «فریبرز عرب‌نیا» در نقش شهید چمران

اولین فیلم از بازی «فریبرز عرب‌نیا» در نقش شهید چمران در جدیدترین فیلم «ابراهیم حاتمی‌کیا» منتشر شد.

خبرگزاری فارس: اولین فیلم از بازی «فریبرز عرب‌نیا» در نقش شهید چمران

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در حالی که تولید فیلم سینمایی «چ» (با موضوع زندگی شهید چمران) در چند روز اخیر با حاشیه‌هایی همراه بود و اعلام شد «فریبرز عرب‌نیا» – بازیگر نقش شهید چمران – در پی اختلاف با ابراهیم حاتمی‌کیا – کارگردان فیلم – از بازی در این فیلم انصراف داده است، اولین فیلم از بازی عرب‌نیا در فیلم سینمایی «چ» منتشر شد.

این در حالی است که توقف فیلمبرداری و انصراف عرب‌نیا در این فیلم، طی گفت‌وگوی فارس با پژمان لشکری‌پور تکذیب شد و اعلام شد فیلمبرداری این فیلم با حضور عرب‌نیا از سرگرفته می‌شود و توقف فیلمبرداری تنها به دلیل استراحت عوامل بوده است. 

در زیر می‌توانید فیلم مربوط به بازی بازیگر نقش شهید چمران را مشاهده نمایید:

 

 

 

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۴ ماه فیلمبرداری فیلم در استان کرمانشاه، منطقه اورامانات و بخشی هم در استان تهران به طول خواهد انجامید.

بنابراین گزارش، «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»،«محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

«چ» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی تهیه و تولید می‌شود و محصول بنیاد سینمایی فارابی است.