- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بالوتلی: اگر فوتبالیست نبودم، مبارز می شدم

او که در طول دوران حرفه ای جنجالی های زیادی ایجاد و در زمین بازی نیز کارت های زرد و قرمز زیادی از داوران دریافت کرد، اعتراف کرد که علاقه زیادی به ورزش های رزمی دارد .


ماریو بالوتلی، مهاجم منچسترسیتی، اعلام کرد اگر فوتبالیست نمی شد، به عنوان مبارز در رقابت های آلتیمیت فایتینگ چمپیونشیپ شرکت می کرد.

این ملی پوش ایتالیایی که در طول دوران حرفه ای جنجالی های زیادی ایجاد و در زمین بازی نیز کارت های زرد و قرمز زیادی از داوران دریافت کرد، اعتراف کرد که علاقه زیادی به ورزش های رزمی دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” اگر فوتبالیست نبودم، احتمالا به عنوان مبارز در رقابت های آلتیمیت فایتینگ چمپیونشیپ شرکت می کردم. واقعا به این رقابت ها علاقه دارم.”

او همچنین در مورد پوشیدن پیراهن شماره ۴۵ در سیتی گفت:” اولین بازی من در سری آ زیر نظر مانچینی بود و من در آن دیدار ۴۵ پوشیدن زیرا بازیکنان جوان تیم باید شماره هایی بین ۳۵ تا ۶۰ را انتخاب می کردند. من شماره ۴۵ را انتخاب کردم و دو گل به ثمر رساندم؛ این ترتیب، این شماره، به شماره شانس من تبدیل شد.”

بالوتلی در رقابت های یورو ۲۰۱۲ یکی از ستاره های ایتالیا بود وبا ثمر رساندن سه گل، نقش مهمی در رسیدن تیمش به دیدار فینال داشت.