- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرین امروز پرسپولیس در حضور اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار شد.


 تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد و بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس با دستور ژوزه به ۴ قسمت تقسیم شدند. دو گروه به پاسکاری و عبور از موانع پرداختند و دو گروه نیز استارت‌های کوتاه و بلند زدند در مرحله بعدی نیز در قالب دو تیم قرمز و سفید فوتبال دستگرمی را در دستور کار خود قرار دادند.

* در تمرین امروز پرسپولیس سیموئز و مارکار آقاجانیان دستیاران کی‌روش حضور داشتند. آنها ابتدا برخورد بسیار گرمی با ژوزه و ملی‌پوشان پرسپولیس داشتند و از آخرین شرایط بازیکنان از سرمربی پرسپولیس سؤال‌هایی کردند سپس سیموئز درباره شرایط فوتبال ایران دقایقی به صورت خصوصی با ژوزه به گفت‌وگو پرداخت.

* تمرین امروز قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود اما ۳۰ دقیقه مانده به تمرین تصمیم گرفته شد که به دلیل حضور کادر فنی پرسپولیس درهای ورزشگاه برای هواداران و خبرنگاران باز شود.

* ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور پیدا کردند. آنها از وضعیت علی پروین در پرسپولیس جویا می‌شدند،همچنین به شدت بازیکنان از جمله علی کریمی را با شعار “کریمی با غیرت” تشویق کردند.

* دکتر خان‌بانی روانشناس پرسپولیس در تمرین امروز حضور پیدا کرد و رسما به جمع قرمزپوشان اضافه شد. حضور خان‌بانی باعث شد تا بازیکنان از جمله علی کریمی برخورد بسیار گرمی با او داشته باشند.

* نیم ساعت پایانی تمرین زیر نور برگزار شد.

* در فوتبال دستگرمی، ژوزه داور بود و هر وقت بازیکنان بی‌دقت بودند با فریادهای بلند به آنها اعتراض می‌کرد.

* جلال حسینی که مصدوم شده بود، در تمرین امروز تست شد.

* ابراهیم شکوری مدافع تیم فوتبال سایپا در تمرین امروز پرسپولیس حضور یافت.