برخورد قانونی با واحدهای پخت‌نان متخلف در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 27 جولای 2016 | ساعت 14:24 | کد خبر: 35188 | sv122 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه مطرح کرد: سه واحد متخلف پخت نان به مراجع ذی ربط معرفی شدند.نانوایی 2

به گزارش خبرنگارنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر سه‌شنبه در نشست کمیته تنظیم بازار عسلویه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی پخت نان در شهرستان اظهار داشت: واحدهای متخلف پخت نان شناسایی و با آنها برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا، تیم بازرسی متشکل از کارشناسان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و نماینده اصناف تشکیل و از نانوایی‌های شهرستان بازدید شد، و تعداد سه واحد تولیدی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی، کم فروشی و همچنین استفاده از اتباع غیر مجاز به مراجع ذی ربط معرفی شدند.

نادری تاکید کرد: تمامی واحدهای تولیدی پخت نان به صورت مرتب مورد بازرسی قرار می‌گیرند و متولیان نانوایی‌ها می‌بایست نسبت به افزایش کیفیت و رعایت نکات بهداشتی توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

فرماندار عسلویه با اشاره به برخورد قانونی با متخلفین، تصریح کرد: برخورد قانونی با کم فروشی‌ها جدی و استفاده از امکانات و دستگاه‌های جدید برای پخت نان ضروری است.

نادری با اشاره به لزوم افزایش نظارت‌ها، افزود: ارزیابی و نظارت‌ها در این واحدها باید به صورت مستمر و فعال باشد تا افزایش کیفیت عرضه و پخت نان شکل بهتری به خود بگیرد و شاهد خدمات مطلوب‌تری در این زمینه باشیم.انتهای خبر/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ