- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حذف ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از حذف ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر در نیمه نخست امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: حذف 20 نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر

علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” اظهار داشت: بزرگراه برازجان به گناوه از مهم‌ترین طرح‌های راهسازی در استان بوشهر است که با کیفیت و پیشرفت قابل قبولی در دست اجراست.

وی افزود: احداث پل بزرگ و مهم کلل در این مسیر از جمله طرح‌های بزرگ است و این پل در ۱۱ دهانه ۳۹ متری در دست اجراست که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: احداث راه و بزرگراه با شتاب و کیفیت خوبی در استان در دست اجراست و تا سه سال آینده بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: بیشتر مسیرهای اصلی استان از راه ایمن و کم‌خطر برخوردار هستند و در مسیرهایی که حادثه‌خیز هستند نیز برای رفع خطرات تلاش می‌کنیم.

وی از حذف ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری و با تلاش شبانه‌روزی اداره کل راه و شهرسازی، بیش از ۲۰ نقطه حادثه‌خیز و پرخطر در استان مرتفع و حذف شده‌اند که اقدامی بسیار ارزشمند در حوزه راه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: اصلاح شیب شیروانی جاده‌های استان به طول ۱۵۰ کیلومتر نیز از دیگر اقدامات مهمی است که طی سال جاری عملیاتی و انجام می‌شود.

صفایی بوشهری از اجرای ۱۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور ایمن‌سازی جاده‌های استان در دست اجراست که امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اجرای طرح مسکن مهر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در خرداد امسال بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و در نیمه دوم امسال نیز تعداد زیادی مسکن مهر در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.