- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مورینیو: این یک فاجعه برای شماست

این نتیجه برای انگیزه های کسانی که فکر می کنند که بازیکنان پایه ای برای بازی کردن در تیم اصلی آماده اند، مهم است .


ژوزه مورینیو مربی رئال مادرید بعد از باخت ۲-۵ تیمش مقابل بنفیکا در جمع خبرنگاران شرکت کرد و اعلام کرد که هیچ یک از ۱۹ جام فتح شده در پیش فصل نبوده است.

او در پایان این دیدار دوستانه به خبرنگاران گفت:« باخت ۲-۵ برای شما اسپانیایی ها فاجعه است وبرگزاری جشن پرتغالی ها مشکل شماست. ولی باید بدانید که هیچ یک از ۱۹ جام فتح شده در پیش فصل به دست نیامده است.»

آقای خاص درمورد عملکرد تیمش در این بازی دوستانه گفت:« بازی تجربه خوبی برای بازیکنان تیم پایه ای ما بود. خط دفاعی ما چندان تعادل خوبی نداشت. البته بازیکنان ما واکنش خوبی نشان دادند.می دانستیم که بیش ازحد طبیعی سختی خواهیم کشید. اردوی پیش فصل ما از روز شنبه و با سفر به آمریکا شروع می شود.»

مورینیو درادامه به این نکته اشاره کرد که خسه، الکس و ناچو بازیکنان تیم پایه ای رئال برای پر کردن جای مارسلو و دیگر غایبان اردوی کهکشانی ها به آمریکا سفر خواهند کرد.

مورینیو ادامه داد:« این بازی برای تمام کسانی که فکر می کنند که تمام بازیکنان پایه ای ما آماده برای بازی در تیم اصلی بودند نیز مهم بود. ما به پرتغال آمدیم، چون قراردادی داشتیم که باید آن را اجرا می کردیم و در غیر این صورت جریمه ای مالی برای تیم در پی داشت.»

مورینیو درمورد کاکا گفت:« کاکا مثل سایر بازیکنان خسته بود؛ چون ده روز است که تمرین کرده اند. زمانی که شرایط برای رقابت کردن مناسب نیست، کار سخت تر می شود. بازی با بنفیکا تمرین آماده سازی خوبی بود.این بازی برای ما فقط یک تمرین فیزیکی بود. درمورد شرایط کاکا باید بگویم که از نظر روانی، اوبه خاطر ابهاماتی که در مورد آینده اش وجود دارد ، شرایط خوبی ندارد . البته او اگر بماند، کاکای به مراتب بهتری را خواهیم دید.»