- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه بخش عسلویه: چرا رئیس جمهور حاضر نیست با مردم بخش عسلویه دیدار داشته باشد.

به گزارش خبر نگار عسلویه نیوز، حاج آقا گنجی در آغاز خطبه های این هفته بخش عسلویه با بیان اهمیت نماز جمعه ، به برگزاری اولین نماز جمعه بعد انقلاب به امامت آیت الله طالقانی اشاره و خاطرنشان کرد : در باب اهمیت نماز جمعه همین بس که پیامبر اسلام (ص) بعد ازهجرت از مکه به مدینه برگزاری نماز جمعه را جزء اولین اقدامات خود قرار داد.

امام جمعه بخش با یاد آوری نهم مرداد روز اهداء خون گفت: در بخش عسلویه بد لیل آلودگی های زیست محیطی خبری از اهدای خون نیست چون خون مردم این بخش را غیر قابل استفاده مجدد می دانند و کسی حاضر به دریافت خون از مردم نیست زیرا خون مردم فاسد است و هر وقت که مردم عسلویه برای اهدای خون مراجعه می‌کنند، خون آنها را نمی‌گیرند و می‌گویند که این خون مشکل دارد و این وضعیت بسیار تاسف‌آور است.
گنجی اضافه کرد: از مسئولان می‌خواهیم که برای سلامتی مردم عسلویه چاره ای بیاندیشند تا حداقل خون ما فاسد نشود و بتوانیم آن را اهدا کنیم.
وی در ادامه با تقدیر از همت رئیس جمهور در افتتاح پتروشیمی مروارید و پردیس در عسلویه خاطرنشان کرد: افتتاح این طرح‌های بزرگ در واقع نشان دهنده بی اثر بودن تحریم‌ها شده و این مسئله به دلیل همت بالای مسئولان به ویژه رئیس جمهور محبوب به دست آمده است.
امام جمعه عسلویه در عین حال با انتقاد از رئیس جمهور به دلیل دیدار نکردن با مردم عسلویه گفت: این برای دهمین بار است که رئیس جمهور به عسلویه آمده و هیچ دیداری با مردم نداشته و مردم از این وضعیت بسیار گلایه‌مند هستند.
گنجی افزود: رئیس جمهور همواره در کنار مردم قرار داشته و در مناطق دور دست کشور نیز با مردم فقیر و محروم نشست و برخاست دارد اما عدم دیدار با مردم عسلویه قابل توجیه نیست و شاید رئیس جمهور فکر می‌کند که مردم در این شهر سکونت ندارند و از مسئولان می‌خواهیم که به رئیس جمهور اطلاع دهند که بیش از ۳۰ هزار نفر در این بخش سکونت دارند. آیا مردم عسلویه جزء ملت ایران نیستند؟
وی با مقصر دانستن مسئولین استان در عدم حضور رئیس جمهور در بین مردم بخش گفت : امیدواریم در سفر های بعدی شاهد حضور رئیس جمهور در بین مردم بخش عسلویه باشیم.

حاج آقا گنجی در ادامه به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اشاره و افزود:نهضت مشروطیت به کوشش روحانیت بنیان نهاده شد ولی  با ورود روشنفکران غربزده به عرصه ، انقلاب مشروطیت از مسیر خود که همان مشروطه مشروعه بود منحرف شد.

در پایان حاج آقا گنجی با تقدیر از سفر وزیر مسکن به استان و بازدید از طرح های مسکن مهر ، از عدم اجرای طرح مسکن مهر در بخش عسلویه انتقاد کرد.