- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مجوز راه‌اندازی کارخانه سیمان شهرستان جم صادر شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت جم گفت: مجوز راه‌اندازی کارخانه سیمان شهرستان جم صادر شد.

خبرگزاری فارس: مجوز راه‌اندازی کارخانه سیمان شهرستان جم صادر شد

حسین اعتباری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: جم از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان بوشهر است و تامین رفاه و آسایش مردم این شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان است.

وی افزود: رضایت مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال جاری است و انتظار داریم با همکاری مردم به این مهم برسیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت جم با اشاره به تمهیدات این اداره در ماه رمضان خاطر نشان کرد: به منظور ساماندهی بازار در ماه مبارک رمضان فروش فوق‌العاده‌ اصناف و برگزاری نمایشگاه در شهرستان جم از برنامه‌های این سازمان خواهد بود و برای کنترل بازار مرغ نیز روزانه ۳۰۰ کیلوگرم مرغ توزیع می‌شود.

اعتباری از آماده‌سازی دو هکتار زمین برای خارج کردن واحدهای صنفی آلاینده از مرکز شهر خبر داد و گفت: در همین راستا مقدمات انتقال صنایع فراهم شده و تا آخر امسال تمام کارگاه‌های جوشکاری از مرکز شهر به محل جدید منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه سهیمه اشتغال این سازمان در شهرستان جم ۱۲۳ نفر بود که ۳۱۸ مورد اشتغال پایدار ایجاد شده اذعان داشت: در سال جاری نیز برای تحقق تعهدات اشتغال مورد نظر اهتمام داریم.

این مسئول از اخذ مجوز کارخانه سیمان شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با راه‌اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بسیار خوبی در شهرستان فراهم خواهد شد.

اعتباری ادامه داد: در راستای کمک به افراد نیازمند نیز بازاریان شهرستان جم با همکاری صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی ۱۷۹ نفر از ایتام را زیر پوشش قرار داده و در همین مدت نیز مبلغ دو و نیم میلیون تومان در قالب مواد غذایی به مرکز معلولین “بچه‌های بهشت” در روستای حاجی‌آباد کمک کردند.

وی از کسب مقام نخست مجمع صنفی شهرستان جم در استان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری تمام اصناف شهرستان کسب شده است.