- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سند تحول بنیادین یک جراحی بزرگ در آموزش و پرورش کشور است

رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک جراحی بزرگ در سیستم آموزش و پرورش کشور است.

خبرگزاری فارس: سند تحول بنیادین یک جراحی بزرگ در آموزش و پرورش کشور است

به گزارش”عسویه نیوز”  عباس شریف شامگاه شنبه در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: هدف اساسی آموزش و پرورش ارتقای علمی جامعه است و با اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این هدف تسریع می‌یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک جراحی بزرگ در سیستم آموزش و پرورش کشور است و سبب بهبود بسیاری از نیازهای آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی می‌شود.

شریف اذعان کرد: اجرا و استقرار نظام جدید آموزش و پرورش یکی از مواردی است که در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

وی در ارتباط با اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: باید با عزم جزم برای اجرای مطلوب این طرح تلاش کنیم و از تمام توان خویش در این زمینه بهره ببریم.

این مسئول بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف در مدارس از مسائل مهمی است که باید به طور جدی برای تحقق آن تلاش کنیم و از مهم‌ترین نتایج آن حضور مقتدرانه بانوان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف علمی و اجتماعی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد: با قدرت حجاب و عفاف و الگوپذیری دانش‌آموزان از حجاب همکاران فرهنگی می‌توان نقش اساسی در صحنه‌های فرهنگی و علمی را به وجود آورد و در این راستا باید به ارائه الگوهای عملی در عرصه حجاب بپردازیم.

وی تاکید کرد: فرهنگیان و معلمان می‌توانند نقش مهمی در بهبود وضع پوشش دانش‌آموزان داشته باشند و ارائه پوشش هماهنگ بانوان فرهنگی از برنامه‌های آموزش و پرورش کنگان در سال جاری است.

شریف ادامه داد: بر اساس این برنامه هیچ‌یک از بانوان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر در مدارس نباید اشیای تزئینی و گران‌قیمت به همراه خود داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی همکاران فرهنگی ملزم به رعایت این دستورات هستند متذکر شد: این موارد باید توسط تمامی همکاران فرهنگی رعایت شود تا در کنار امر آموزش از تربیت دانش‌آموزان غافل نشویم.