- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حمید معماری سرمربی گاز فجر جم در لیگ فوتبال کشور شد

مدیرعامل باشگاه گاز فجر جم گفت: حمید معماری به عنوان سرمربی گاز فجر جم در لیگ فوتبال کشور انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: حمید معماری سرمربی گاز فجر جم در لیگ فوتبال کشور شد

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالحسین فرهنگی شامگاه شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: تیم فوتبال گاز فجر جم در سال جاری حضوری مقتدرانه در لیگ فوتبال دسته ۲ کشور دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز فجر جم خاطر نشان کرد: این تیم با داشتن دو سال سابقه در لیگ دسته ۲ کشور حتما به عنوان تیمی مدعی در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

فرهنگی هدف باشگاه فرهنگی ورزشی گاز فجر جم را حضور در لیگ دسته اول کشور دانست و بیان کرد: با یاری خداوند با داشتن کادر فنی قوی و بازیکنان شایسته برای صعود به لیگ فوتبال دسته اول کشور تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کارآمد و برگزاری تمرین‌های مستمر در بهبود وضعیت این تیم مؤثر بوده و با عزم جزم خود را برای صعود به لیگ دسته اول آماده کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز فجر جم اذعان کرد: حمایت متولیان ورزش گاز در ستاد مرکزی تهران و همچنین حمایت‌های بی‌شائبه مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم مهم‌ترین انگیزه استمرار حضور قاطع در بازی‌های لیگ است.

وی با اشاره به وضعیت این تیم در فصل جدید گفت: اکنون بودجه باشگاه به منظور جذب بازیکنان و کادر فنی به تصویب رسیده و در این زمینه مشکل خاصی احساس نمی‌شود.

فرهنگی تصریح کرد: در این فصل شاهد استفاده از برخی بازیکنان بومی با سابقه درخشان و یک مربی فوتبال توانمند در کادر تیم فوتبال گاز فجر جم هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز فجر جم یادآور شد: بی‌شک استفاده از نیروهای توانمند بومی در عرصه ورزش فوتبال یکی از اهداف مهم این باشگاه در فصل پیش رو است.

وی با اشاره به اینکه با اقتدار کامل در لیگ دسته ۲ حضور داریم گفت: بدون شک حضور قدرتمند در فوتبال لیگ دسته ۲ کشور کمک شایانی به ورزش وجوانان شهرستان جم خواهد کرد.

فرهنگی متذکر شد: در حال حاضر حمید معماری مربی فصل گذشته ایرانجوان بوشهر به عنوان سرمربی گاز فجر جم توسط باشگاه انتخاب شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز فجر جم اذعان کرد: به منظور موفقیت در فصل جدید تست‌گیری از بازیکنان در محل ورزشگاه اختصاصی باشگاه فجر جم شروع شده است.