- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف با پژوپارس در دشتستان

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: راننده موتورسیکلت بر اثر تصادف با پژوپارس در دشتستان جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس: مرگ راکب موتورسیکلت در تصادف با پژوپارس در دشتستان

محمدعلی دهقان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با”عسلویه نیوز” اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۴۴ دقیقه شنبه شب بر اثر تصادف موتورسیکلت با پژوپارس در محور آبپخش به سعدآباد، راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

وی افزود: بلافاصله پس از بروز این تصادف، آمبولانس ۱۱۵ جاده‌ای آبپخش به محل حادثه اعزام شد و راکب موتورسیکلت به نام امرالله را به درمانگاه آبپخش انتقال داد.

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطر نشان کرد: با وجود تلاش اورژانس و پرسنل درمانگاه آبپخش، متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، راکب موتورسیکلت جان باخت.

دهقان تصریح کرد: بر اساس گزارش مسئولان راهنمایی و رانندگی، پژو پارس از سمت سعدآباد به آبپخش در حرکت بوده و موتورسیکلت نیز فاقد چراغ روشنایی بوده و پژوپارس در حین سبقت با موتورسیکلت برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: اورژانس دشتستان در هر شرایطی در خدمت همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز است و نهایت ظرفیت خود را برای کاهش تلفات و خسارات به کار می‌بندد و امیدوار است که رضایت خاطر مردم را جلب کند.

این مسئول ادامه داد: در یک سانحه دیگر نیز بر اثر واژگون شدن یک دستگاه پیکان وانت در دشتستان پنج نفر به شدت مصدوم شدند.

دهقان یادآور شد: تمام مصدومان توسط اورژانس دشتستان به بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اعزام شدند و پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند.