- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فریب مامور برق قلابی را نخورید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: هیچگونه وجهی از بابت هزینه برق یا هزینه انشعاب در درب منازل از مردم دریافت نمی‌شود و ماموران برق برای گرفتن هیچ هزینه‌ای به درب منازل مراجعه نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: فریب مامور برق قلابی را نخورید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اکبر برقی‌مقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی با مراجعه به درب منازل، خود را به عنوان مامور برق معرفی کرده و با ارائه یک نمونه فرم جعلی با عنوان طرح اجرای پروژه جایگزینی کنتورهای نیمه اتوماتیک به کنتورهای دیجیتالی اقدام به اخذ مبالغی از شهروندان تبریزی کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام به هیچ عنوان وجهه قانونی نداشته و برق تبریز هماهنگی لازم را برای برخورد قاطع نیروی انتظامی با این فرد انجام داده است که امیدواریم شخص خاطی به زودی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شود.

وی با تاکید بر اینکه مراجعات همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز بدون دریافت هرگونه وجه نقد در درب منازل است، تصریح کرد: ماموران برق تبریز همگی دارای کارت شناسایی معتبر بوده و موظف به ارائه این کارت هنگام مراجعه به شهروندان هستند.

برقی‌مقدم متذکر شد: تمام وجوه دریافتی از بابت خدمات ارائه شده از سوی شرکت در محل امورهای بهره‌برداری و یا دفاتر پیشخوان طبق آیین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق از مشتریان اخذ می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شهروندان تبریزی خواست تا  ضمن خودداری از پرداخت هرگونه وجه در درب منازل، تخلفاتی از این دست را سریعا با دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با شماره تلفن ۳۳۲۷۶۱۹ و نیروی انتظامی در میان بگذارند تا از سوداگری برخی افراد سودجو پیشگیری شود.