- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استودیوی رایگان ضبط موسیقی و ملاقات با خانواده، هدیه به زندانیان

در مراسم جشن حمایت از زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنها، تعدادی از مسئولان و خیرین کمک‌های عجیب و جالبی را برای این افراد در نظر گرفتند استودیوی ضبط موسیقی و اجازه ملاقات از جمله این هدایا بود.

خبرگزاری فارس: استودیوی رایگان ضبط موسیقی و ملاقات با خانواده، هدیه به زندانیان [1]به گزارش خبرنگار قضایی فارس، جشن حمایت از زندانیان نیازمند شب گذشته با حضور مسئولان سازمان زندان‌ها، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین در تالار دشت بهشت برگزار شد.

قبل از شروع مراسم برخی مسئولان سازمان زندان‌ها به همراه نمایندگان مجلسی که در برنامه حضور داشتند، از زندان اوین بازدید کردند.

مسئولان و خیرانی که در این مراسم حضور داشتند اعطای مبالغی برای کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌های نیازمند زندانیان تعهد کردند.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها ۱۰ میلیون تومان، بختیاری وزیر دادگستری ۱۰ میلیون تومان، بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی زندانیان ۱۰ میلیون تومان، رئیس اتحادیه آرایشگران ۱۵ میلیون تومان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۰ میلیون تومان و آیت‌الله شاهرودی ۲۰ میلیون تومان کمک کردند.

در این بین برخی کمک‌های انجام شده به زندانیان نیازمند در نوع خود جالب و حتی عجیب بود:

*در اختیار قرار دادن رایگان یک استودیوی ضبط موسیقی برای کمک به انجمن حمایت از زندانیان اولین مورد از این کمک‌های جالب بود؛ یکی از افرادی که در این مراسم حضور داشت اعلام کرد استودیوی ضبط موسیقی خود را به مدت یک سال به طور رایگان در اختیار انجمن حمایت از زندانیان قرار می‌دهد.

* فراهانی، نماینده انجمن هنرمندان نیز که در این جلسه حضور داشت، اعلام کرد انجمن هنرمندان به مدت یکسال و به طور رایگان در تمام مجالسی که انجمن حمایت از زندانیان برپا می‌کند همکاری می‌کند.

* یک برند معروف پوشاک نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان بن خرید پوشاک به انجمن حمایت از زندانیان کمک کرد؛ یک تولیدکننده مانتو نیز تعداد ۵۰ مانتو به این انجمن کمک کرد. 

* اما آخرین مورد از این کمک‌های جالب مربوط به حسینی مدیر زندان قزلحصار بود که اعلام کرد ۵۰ ملاقات حضوری برای دیدار با خانواده‌ها به زندانیان تعلق می‌گیرد؛ اما اعلام نکرد که این تعداد ملاقات مشمول چه زندانیانی می‌شود.

در پایان و به گفته مسئولان انجمن حمایت از زندانیان اعلام شد که در این برنامه حدود ۲۰۰ میلیون تومان توسط مسئولان و خیریا برای کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌ها آنها تعهد شده است.