- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ها را ۵۰ هزار تومان می‌فروخت

فرمانده انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی از دستگیری سارق حرفه‌ای در عسلویه خبر داد و گفت: سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ها را ۵۰ هزار تومان می‌فروخت.

خبرگزاری فارس: سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ها را 50 هزار تومان می‌فروخت

به گزارش ” عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین نیازهای اجتماعی است و باید از تمام توان برای تحقق این خواسته بهره ببریم.

وی افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از متولیان اصلی بحث امنیت در جامعه همواره به طور جدی برای طنین‌انداز شدن امنیت در جامعه کوشیده و در منطقه عسلویه نیز شاهد تلاش و فعالیت پرسنل زحمتکش این نیرو هستیم.

فرمانده انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی از شناسایی و دستگیری سارقی با ۱۲ فقره سابقه سرقت توسط پلیس آگاهی این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با تلاش ماموران دستگیر شد.

نیکنام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در پی سرقت تعدادی موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر، ماموران پلیس آگاهی دستگیری عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارق حرفه‌ای موتورسیکلت به نام احسان توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه انتظامی در بازجویی‌های به‌عمل آمده توسط پلیس به ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت از منطقه ویژه پارس جنوبی اعتراف کرد.

نیکنام اظهار داشت: این سارق با پرسه زدن در سطح شهر، موتورسیکلت‌هایی که فاقد قفل و زنجیر بودند را انتخاب و از غفلت صاحب آنان سوءاستفاده کرده و پس از سرقت به دو نفر مالخر با قیمت ۵۰ هزار تومان می‌فروخته است.

وی گفت: از همه ظرفیت موجود برای تامین امنیت پایدار در منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهیم.