- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

عملیات احداث مجتمع فرهنگی آبپخش تعطیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: عملیات احداث مجتمع فرهنگی آبپخش تعطیل شده است.

خبرگزاری فارس: عملیات احداث مجتمع فرهنگی آبپخش تعطیل شده است

مصطفی رضایی در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” اظهار داشت: تلاش برای توسعه و آبادانی شهر آبپخش از برنامه‌های مهمی است که شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی آبپخش در سال‌های اخیر با عزم جزم برای دستیابی به آن تلاش کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که به منظور عمران و آبادانی آبپخش در سال‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم تلاش برای جذب اعتبارات حداکثری است و در این راستا به تمام زیرساخت‌های شهری و نیازهای فرهنگی ورزشی توجه داشته‌ایم.

رضایی بیان کرد: پیگیری برای احداث مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری شهر آبپخش از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی است که شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌های اخیر توجهی خاص به این مساله داشته و شاهد پیگیری‌های ارزشمندی در این زمینه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه ساخت این بنا در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری آبپخش اثرگذار است، اضافه کرد: اعتبار ساخت این فضای فرهنگی بالغ بر ۱۳٫۵ میلیارد ریال است و ساخت این مجتمع شاهد توسعه چشمگیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آبپخش و بهبود گروه‌های فرهنگی و هنری این بخش در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

این مسئول یادآور شد: طراحی این مجتمع فرهنگی به شکلی صورت پذیرفته که پاسخگوی تمام نیازهای فرهنگی و هنری آبپخش باشد و سالن‌های آمفی‌تئاتر و سالن‌های مختلف مورد نیاز فعالیت‌های فرهنگی و هنری این شهر در آن تعبیه شده و امیدواریم این طرح در آینده نزدیک تمام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان کرد: از زمان شروع این طرح تا به حال بیش از سه سال می‌گذرد ولی متاسفانه تنها شاهد پیشرفت ۲۵ درصدی این پروژه بوده‌ایم و هم‌اکنون به حال تعطیل درآمده است.

رضایی گفت: از مسئولان استان و شهرستان می‌خواهیم با تخصیص اعتبارات لازم و نظارت بر اجرای مطلوب این طرح زمینه توسعه و گسترش فرهنگ و هنر را در آبپخش به وجود آورند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اعتبار جذب شده به منظور اتمام این طرح در سال‌های گذشته را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.