- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اشتغال ۸۶۰۰ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از اشتغال ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: اشتغال 8600 نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش ” عسلویه نیوز” علی‌اکبر شعبان‌پور شامگاه سه‌شنبه در نشست کارکنان پارس جنوبی با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی در آبان سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان بهره‌بردار در این منطقه فعالیت می‌کند.

وی افزود: پس از سال‌ها تلاش ما توانستیم در سال ۸۳ ابتدا فازهای ۲ و ۳ و سپس فاز یک را افتتاح و به تولید برسانیم، سال ۱۳۸۵ نیز فازهای ۴ و ۵ و سپس فازهای ۶ و ۷ و ۸ و همچنین فازهای ۹ و ۱۰ را در سال ۸۸ به بهره‌برداری رساندیم.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای تولید مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر تولید ۴۴ درصد گاز کشور را در اختیار داریم، از نظر میانگین سنی ما با میانگین ۳۸ سال شرکت بسیار جوانی هستیم و در حدود ۹۷ درصد نیروهای ما جوان هستند.

شعبان‌پور از اشتغال ۸ ‌هزار و ۶۰۰ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: ما ۲۶۰۰ نفر نیروی رسمی داریم و ۶ هزار نفر نیروی پیمان‌کاری که در قالب همان طرح ۵۰ درصد جذب نیروی بومی، در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد نیروی بومی پیمان‌کار داریم و این قول را داده‌ایم که در افتتاح پالایشگاه‌های جدید این مقدار باقیمانده را هم جبران کنیم و به ۵۰ درصد نیر