- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دایی: اسم پرسپولیس بزرگ‌تر از دایی است

علی دایی پس از تساوی ۲ بر۲ برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازی خوبی انجام دادیم؛ با آن‌که زمان نداشتیم اما شروع بدی برای لیگ نبود. بازیکنان ما با غیرت بازی کردند این در حالی است که فقط ۲ هفته کار کرده بودیم. در جریان بازی ۲ اشتباه فاحش داشتیم و ۲ گل خوردیم وگرنه می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. با این حال تساوی برابر تیم بزرگ ذو‌ب‌آهن کمتر از برد نبود.
وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و فقط همان ۲ اشتباه باعث گل‌ خوردن ما شد. امروز ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتم و یک بازیکن نیز زیر ۲۱ سال بود. با تعویض‌هایی که انجام دادیم جو بازی را به نفع خودمان تغییر دادیم و بر مسابقه احاطه پیدا کردیم. تیمی که می‌تواند به ذوب‌آهن که در آسیا کمتر گل می‌خورد ۲ گل بزند و موقعیت‌های گل ایجاد کند تیم خوبی است. ما تیم خوبی بسته‌ایم و در آینده نیز بهتر خواهیم شد. بازیکنان نیز در تمرینات سنگ تمام گذاشتند.

دایی تأکید کرد: ما به آینده فکر می‌کنیم که با راه‌آهن کارهای بزرگ انجام بدهیم.
سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه تماشاگران پرسپولیس امشب او را در ورزشگاه آزادی تشویق کردند، گفت: من خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و دست تک‌تک هواداران پرسپولیس را می‌بوسم، اما آنها باید بدانند اسم پرسپولیس بزرگ‌تر از دایی‌هاست و بهتر است تیم خود را تشویق کنند زیرا با این کار به تیم پرسپولیس ضربه می‌زنند.
وی در مورد وضعیت فنی بازی نیز گفت: ذوب‌آهن تیم بزرگی بود، اما ما از نظر تاکتیکی کارهای خوبی انجام دادیم اما از هفته چهارم به بعد راه‌آهن واقعی را خواهید دید.

دایی در مورد اینکه ابراهیم‌زاده گفته است در سه بازی اخیر با تیم دایی مظفری‌زاده داور بازی بوده گفت: این مسئله را از کمیته داوران بپرسید، من داوران را انتخاب نمی‌کنم و برای همه داوران احترام قائلم. خدا به ما صبر بدهد تا کمتر اعتراض کنیم.
وی در مورد اینکه در این فصل با مهربانی صحبت می‌کند، گفت: من همیشه آرامش داشته‌ام.
دایی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند قهرمانی با پرسپولیس را با راه‌آهن تکرار کند، گفت: کار سختی است ما تلاش می‌کنیم به میانه‌های جدول برسیم اما هیچ‌چیز دور از دسترس نیست. ما برای برنده شدن به میدان خواهیم آمد و از فصل گذشته بهتر نتیجه می‌گیریم