امضا تفاهم نامه بین زنگنه و فانی در آینده نزدیک
تاريخ ارسال خبر : 3 آگوست 2015 | ساعت 15:09 | کد خبر: 33723 | sv133 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از پیگیری ها برای رفع بخشی از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خبر داد.سنگی فر

به گزارش “عسلویه نیوز” سید علیرضا ایاز سنگی فرد در حاشیه گردهمایی روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در تهران، در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: با دعوت خانم مهندس گرد معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وخانواده وزارت آموزش و پرورش جهت شرکت در جلسه روسای آموزش و پرورش و شورای عالی مناطق آزاد کشور در محل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور شرکت نمودم.

سنگی فرد افزود: امروز در جلسه مذکور، به اتفاق علیمراد کرمی معاون مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پروش استان بوشهر مطالبی با محوریت محرومیت معلمان و دانش آموزان شهرستان عسلویه ارائه کردیم.

وی بیان داشت: آقای زم معاون شورای عالی مناطق آزاد و آفای موذنی مدیر فرهنگی مناطق آزاد، پیگیر موضوع و انعکاس مشکلات آموزش و پرورش عسلویه به وزارت نفت هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اضافه کرد: خانم گرد و آقای عباسپور مدیرکل شوراهای وزارت خانه از متن تفاهم نامه قریب الوقوع وزارت آموزش و پرورش و وزارت نفت خبر دادند که این متن با نظر مستقیم رئیس آموزش و پرورش عسلویه و سایر روسای مناطق نفتی آماده شده است و منتظر امضا آن توسط وزیران آموزش و پرورش و نفت هستیم.

سنگی فرد در پایان تاکید کرد: این تفاهم نامه هنوز به دست وزراء مربوطه نرسیده است و ان شاالله در آینده نزدیک امضاء خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ