برگزاری دوره تخصصی آزمون رسمی PMP در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 3 آگوست 2015 | ساعت 15:51 | کد خبر: 33730 | sv78 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری دوره تخصصی آزمون رسمی PMP در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: دوره آموزشی اجرای مراحل آزمون رسمی برای صدور مدرک PMP و برگزاری دوره‌های آموزشی استاندارد مدیریت پروژه به مدت ۱۷ جلسه و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با اهمیت این دوره یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار نفر در دنیا دارای این مدرک هستند که تعدادی کمتر از ۶۰۰ نفر در ایران نیز موفق شده‌اند تا این مدرک بین‌المللی و ارزشمند را به دست آورند.

حاجیانی اضافه کرد: صدور گواهینامه حرفه‌ای برای مدیریت پروژه در کشورهای توسعه یافته از سال‌های گذشته شروع شده و اکنون این کشورها از نظام یکپارچه و کارآمد برای تائید صلاحیت و شایستگی افراد شاغل در حرفه مدیریت پروژه برخوردار هستند.

وی گفت: مدرک PMP توسط انجمن مدیریت پروژه آمریکا در سطح دنیا ارائه می‌شود که در ایران نیز موسساتی از جمله موسسه مدیریت پروژه آریانا که عهده‌دار برگزاری این دوره در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی است، دوره آماده سازی برای این آزمون را برگزار می‌کنند و به لحاظ اعتباری بسیاری از شرکت‌های تراز اول دنیا نظیر ناسا، مایکروسافت، جنرال الکتریک و زیمنس شرط داشتن PMP را برای مدیران پروژه خود الزامی دانسته‌اند.

مدیر آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ابراز داشت: شرکت ملی نفت ایران به دلیل نگاه حرفه‌ای به توسعه افراد شاغل در پروژه های نفتی و گازی، طرح پرورش کارشناسان و مدیران حرفه‌ای مدیریت پروژه را در دستور کار خود قرار داده و از آنجا که با برداشته شدن تحریم‌های اعمال شده بر پروژه‌های نفتی پس از توافق هسته‌ای امکان توسعه پروژه‌های پارس جنوبی نیز در اولویت برنامه‌های وزارت نفت قرار خواهد گرفت، آماده سازی مدیران پروژه فعال در صنایع گازی این منطقه نیز گامی اساسی برای سرعت‌دهی به این توسعه خواهد بود.

وی بیان کرد: دوره آموزش مراحل اجرایی آزمون PMP از امروز شروع و تا یکم دیماه ۹۴ ادامه دارد.

حاجیانی افزود: اجرای این دوره به زبان انگلیسی است و تمام شرکت کنندگان نیز پیش از این در یک آزمون تعیین سطح زبان اداره آموزش شرکت ملی نفت ایران شرکت داشته‌اند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ