- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقلال و سپاهان به تساوی رسیدند

تیم فوتبال استقلال در چهارچوب هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر، جام خلیج فارس از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه با این ترکیب به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان رفت: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، جواد شیرزاد، علی حمودی، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری(کاپیتان)، اسماعیل شریفات، محسن یوسفی و آرش برهانی.  سرمربی: پرویز مظلومی

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار ضربه جباری با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد. بازی دقایق آرامی را سپری میکرد که در دقیقه ۲۶ ضربه تیموریان از فاصله ۳۵ متری با کمترین اختلاف راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه ۴۲ آرش برهانی در بهترین شرایط نتوانست دروازه سپاهان را باز کند ، همین بازیکن یک دقیقه بعد بازهم موقعیت گلزنی داشت که دروازبان سپاهان توپ را مهار کرد تا نیمه نخست بازی علی رغم برتری مطلق استقلال و یک بازی یک طرفه بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم در اولین ثانیه ها ضربه محسن یوسفی با خوش شانسی محض حریف به بیرون رفت. دقایقی بعد در شرایطی بسیار مشکوک گل برهانی آفساید اعلام شد.در دقیقه ۶۵ بر خلاف جریان بازی سپاهان در اولین خطر جدی خود موفق شد توسط جان واریو به گل دست یابد. در فاصله ۶ دقیقه به اتمام بازی برهانی بالاخره موفق شد روی ارسال زیبای شریفات سپاهان را تسلیم کند. در دقیقه ۹۰ در حالی که به نظر میرسید شرفات با سر به توپ زده اما با تشخیص داور و با دریافت کارت زرد دوم از مسابقه اخراج شد! اوقات تلف شده هم بدون حادثه تمام شد تا در نهایت استقلال در اولین مسابقه خود در لیگ یازدهم به تساوی دست پیدا کند.

شایان ذکر است در نیمه دوم با نظر کادر فنی مجیدی، حسینی و عزیززاده به میدان آمدند.