- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بیمارستان تامین اجتماعی کنگان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار کنگان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی کنگان یک ‌ماه دیگر و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: بیمارستان تامین اجتماعی کنگان به بهره‌برداری می‌رسد

 تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با”عسلویه نیوز” اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این راستا از همه توان موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: احداث بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از طرح‌هایی است که چند سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و هنوز به بهره‌برداری نرسیده که البته طی سال جاری این پروژه فعال شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: احداث استخر سرپوشیده کنگان نیز از جمله طرح‌هایی است که بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

یزدان‌شناس از راه‌اندازی ۲ پروژه سی ان جی در عسلویه خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۹۹ درصد است و با آموزش نیروها به زودی شاهد راه‌اندازی آنها خواهیم بود.

وی بیان کرد: پمپ سی ان جی در کنگان نیز بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارد که در دهه فجر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

فرماندار کنگان از افتتاح ساختمان سازمان بنادر در کنگان خبر داد و یادآور شد: بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این ساختمان هزینه شده که با انجام محوطه‌سازی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

یزدان‌شناس همچنین با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های دینی و مذهبی در شهرستان اذعان داشت: فضای شهرستان کنگان یک فضای دینی و مذهبی است و باید اماکن مذهبی و مراکز دینی را تقویت کنیم.

وی افزود: احداث ۸ خانه عالم در روستاهای شهرستان، احداث تنها دبیرستان معارف استان در کنگان و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی و قرآنی در شهرستان کنگان از جمله طرح‌های مذهبی است که امسال اجرایی شده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهرستان بهره ببریم.