- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه

“عسلویه نیوز”رئیس آموزش و پرورش عسلویه از ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه خبر داد و آن را یک رکورد کشوری در احداث مدارس دانست.

خبرگزاری فارس: ساخت 13 مدرسه به طور همزمان در عسلویه

به گزارش” عسلویه نیوز”  علی احمدی در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: طرح تحول بنیادین از طرح‌های مهم و ماندگار در آموزش و پرورش است که کمک شایانی به ارتقای سطح تحصیلی می‌کند.

وی افزود: عسلویه برای اجرای این طرح آمادگی مطلوبی دارد و امیدوار هستیم تا آغاز سال تحصیلی تمام زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با تقدیر از مسئولان استان و عسلویه در پروژه مهر سال گذشته خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم امسال نیز همانند سال گذشته به نتایج لازم برسیم.

احمدی از روند جلسات مکرر در سطح استان، شهرستان و منطقه در رفع مشکلات آموزش و پرورش و جذب اعتبارات ابراز خرسندی کرد و افزود: این جلسات، همفکری‌ها و مشارکت مسئولین و مردم می‌تواند نویدگر آینده درخشان برای دانش‌آموزان منطقه باشد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه خبر داد و آن را یک رکورد کشوری در احداث مدارس دانست و گفت: بدون تردید این مهم مرهون قدوم مبارک مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به این منطقه است.

احمدی همچنین علاوه بر تاکید بر اتمام به موقع و تعمیر و تجهیز مدارس از کارشناسان مسئول اداره خواست تا در این زمینه بیشتر توضیح داده و اقدامات انجام شده در گذشته و پیش‌بینی‌های لازم برای شروع سال تحصیلی جدید را ارائه کنند.

امام جمعه عسلویه نیز با بیان برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه تعالی روح و ماه تعالی معنوی است و در این ماه توبه راحت‌تر پذیرفته می‌شود و در رحمت خداوند بیش از پیش به روی بندگان باز است، پس قدر این فرصت را بدانیم و خود را به پروردگار نزدیکتر کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در ادامه از تلاش آموزش و پرورش منطقه و روند رو به رشد آن تقدیر کرد و خواستار استمرار و سرعت بخشیدن به این روند تا رساندن سطح دانش منطقه به اوج شکوفایی خود شد.