- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ساخت مهمانسرای آموزش و پرورش در عسلویه و نخل تقی

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه از ساخت مجردسرای آموزش و پرورش در عسلویه و نخل تقی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: ساخت مهمانسرای آموزش و پرورش در عسلویه و نخل تقی

به گزارش ” عسلویه نیوز”عبدالله نادری در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و توجه به دغدغه‌های آموزشی و تربیتی در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

وی رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش را یکی از مسائل مهم قلمداد و ادامه داد: ما باید در زمینه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری بیشتری کنیم و با توجه به ظرفیت و توانمندی دانش‌آموزان، سطح آموزشی منطقه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش عسلویه یادآور شد: اهمیت مسائل آموزشی ما را بر آن داشت پس از جذب اعتبارات ۱۰۶ میلیارد تومانی دولت، رفع نیازهای آموزشی و پرورشی منطقه عسلویه را در اولویت قرار داده و سپس به مشکلات دیگر منطقه بپردازیم.

نادری به نشست ویژه آموزش و پرورش استان اشاره و تصریح کرد: برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در استان با موضوع ویژه عسلویه و به دنبال آن اخیرا” جلسه‌ای در دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری در راستای بررسی مسائل و مشکلات عسلویه در واقع نشان دهنده توجه ویژه نظام، دولت و مسئولان استانی به منطقه عسلویه است.

وی از تلاش، پی‌گیری و برنامه‌ریزی صحیح آموزش و پرورش منطقه عسلویه در راستای ارتقاء سطح علمی منطقه تشکر کرد.

این مسئول از ساخت مجرد سرای آموزش و پرورش در شهر عسلویه و نخل تقی خبر داد و افزود: تکمیل خانه‌های سازمانی در عسلویه، احداث ۵ سوله برای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و جذب اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس نیز بخشی از مصوبات جلسات مذکور در استان است که لازم است از دیدگاه سازنده استاندار، معاونت برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار شهرستان کنگان تشکر کنیم.