- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انهدام باند سرقت “داود موتوری ” در بوشهر

رضا محمدی یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بوشهر در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در این شهرستان با تشکیل اکیپ‌های ویژه کار شناسایی سارقان را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود یک نفر سارق به هویت “داوود ” را شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجوییهای تخصصی پلیس به۱۷ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی بوشهر تصریح کرد: بنابر اظهارات متهم، وی موتورسیکلت‌های سرقتی را در بازار موتورفروشان با این ادعا که سند آنها گم شده و بعداً به خریداران تحویل میدهد به فروش می‌رساند.
محمدی یگانه افزود: گفتنی است، ضمن فراخوانی مالباختگان به پلیس آگاهی، سارق با قرار صادر از سوی مقامات قضایی روانه زندان شد.
وی اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی استان بوشهر ۵۴ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۱۰۰ نفر از معتادان پرخطر دستگیر شدند.
محمدی یگانه گفت: ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر در راستای جمع آوری معتادان پرخطر طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر را به مرحله اجرا در آوردند.
فرمانده انتظامی بوشهر تصریح کرد: این طرح به مدت ۳ روز در سطح استان اجرا و ۱۰۰ نفر از معتادان پرخطر جمع آوری شدند.
وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی تعداد ۴۵ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی بوشهر اظهار داشت: در این راستا بیش از ۵ کیلو مواد مخدر و ۶ دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و ضبط شد.
محمدی یگانه خاطر نشان کرد: با تیز بینی ماموران انتظامی شهرستان گناوه استان بوشهر یک دستگاه اتوبوس حامل محموله ۴۰۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق توقیف شد.
این مقام مسئول ادامه داد: ماموان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گناوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق حین گشت زنی در محور گناوه _ دیلم به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به رانندگی “علی اصغر ” مظنون شدند.
فرمانده انتظامی بوشهر اضافه کرد: پلیس اتوبوس را متوقف و در بازرسی از آن تعداد۱۳ هزار و ۸۶۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف و ضبط کرد.
وی بیان کرد: ارزش محموله قاچاق کشف شده بالغ بر ۴۰۵ میلیون ریال است و راننده به همراه محموله کشف شده به پایگاه انتظامی منتقل شد.