- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استقرار مدیران فازهای پارس جنوبی در عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، موسی سوری اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران شرکت ایدرو که مسئولیت توسعه فازهای ۱۴ و ۱۷ و ۱۸ میدان گازی پارس جنوبی را دارند با هدف صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها به عسلویه منتقل و مستقر میشوند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس افزود: فازهای ۱۴ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی از سوی یکی از قویترین پیمانکاران زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال توسعه است و در جلسه‌ای چهار ساعته با مسئولان بلندپایه این وزارتخانه و همکارانمان در شرکت‌های ساخت تاسیسات دریایی و ایدرو تصمیم بر این شد که عقب ماندگی جزیی در این فازها را با تقویت مدیریتی جبران کنیم.
سوری ادامه داد: برای شتاب‌دهی به روند توسعه فازهای یاد شده، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنیم و با به کارگیری سازکارهای جدید، از جمله تقویت مدیریتی و استقرار بخش عمده مدیریت کار در منطقه، تلاش می‌کنیم کار را جلو ببریم.
وی افزود: با استقرار و تقویت مدیریتی در فازهای ۱۴ و ۱۷ و ۱۸ از کنترل از راه دور مدیران جلوگیری می‌شود و با حضور مدیر در منطقه و لمس کردن مشکلات از نزدیک، علاوه بر کاهش هزینه‌ها تاخیر در تصمیم‌گیری‌ها نیز کاهش می یابد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه با استقرار مدیران در پارس جنوبی، سرعت انجام پروژه‌ها افزایش می‌یابد، گفت: موضوع استقرار و تقویت مدیریتی به سایر مسئولان پارس جنوبی، از جمله فازهای ۱۵ و ۱۶ اعلام شده و امیدواریم در فازهای دیگر نیز این سیاست کاری پیاده شود.
سوری عنوان داشت: به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، تیم ویژه‌ای برای تامین کالای فازهای ۱۷ و ۱۸ و ۱۴ تشکیل خواهد شد و این تیم‌ها در دو و سه نوبت کاری با اختیارهای ویژه‌ای که مهدی غضنفری به آنها داده است، در این سه فاز فعالیت خواهند کرد و امیدواریم ظرف ۳ ماه آینده، خبرهای خوبی از این فازها داشته باشیم.
وی با اشاره به تولیدات پارس جنوبی یادآور شد: هم‌اکنون روزانه ۲۴۵ میلیون متر مکعب گاز از فازهای یک تا هشت پارس جنوبی تولید میشود که با ورود گاز فازهای ۹ و ۱۰ در سال جاری این مقدار به حدود ۲۸۵ میلیون مترمکعب و تا سه سال آینده نیز این تولید به ۸۰۰ میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید.
سوری اذعان داشت: تمام مخالفان و دشمنان نظام در آن سوی میدان پارس جنوبی در قطر صف‌آرایی کرده‌اند تا ایران نتواند به اهداف خود دست یابد؛ به همین دلیل کار در میدان پارس جنوبی جهاد فی سبیل‌الله است.