- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

میگلی‌نژاد: وزیر نفت بر مهار فلرهای گازی تاکید کرد

غلامعلی میگلی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون ۶۰ میلیون متر مکعب گاز از محل فلرهای گازی در حال سوختن است و وزیر نفت نیز تاکید داشت که تا این میزان گاز مهار شود.
وی با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در استان بوشهر تصریح کرد: جاده بوشهر، ریگ و گناوه قرار است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم اضافه کرد: قرار است نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی گناوه تا پایان سال و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی بوشهر نیز در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
میگلی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای اجرای فرمایش رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی، باید فضای جبهه و جنگ در ذهن تداعی شود تا امیدوار باشیم فرمان رهبری محقق شود.
وی با بیان اینکه با روحیه دفاع مقدس باید منویات رهبری در سال جهاد اقتصادی محقق کنیم، گفت: استان بوشهر به نسبت دیگر استان‌ها از برجستگیهایی برخوردار است و ما باید متناسب با این برجستگی‌ها وارد عرصه کار شویم.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مقایسه مسئولیت و مدیریت مدیران بوشهری با دیگر استان‌ها موجب می‌شود تا وضعیت عملکردی خود را بدانیم.
میگلی‌نژاد افزود: انصافا مدیران بوشهری خوب کار میکنند و این امر در ارزیابیهای صورت گرفته عملی شده است.
وی تاکید کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نگذاشتند حقی از استان ضایع شود.
نماینده مردم دشتی و تنگستان نیز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با وزیر نفت گفت: نمایندگان استان در مجلس از وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت نفت دفاع کردند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی پورفاطمی افزود: وزیر جدید نفت در تلاش است تا بودجه‌ای به غیر از بودجه دولت برای وزارت نفت تهیه کند که مشروح این تصمیم را وزیر نفت اعلام خواهد کرد.
وی با اشاره به عدم پرداخت حق نوار مرزی به کارمندان استان بوشهر اضافه کرد: این امر از دغدغه‌های مسئولان در استان بوشهر شده و از استاندار انتظار داریم این موضوع را رسیدگی کنند.
به گفته استاندار بوشهر، مسئولان بوشهر در تلاش هستند تا کل شهرستان‌های استان بوشهر مشمول پرداخت حق نوار مرزی برای کارمندان شوند.