- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ممنوع است

به گزارش “عسلویه نیوز” احمدرضا مردانیان صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: به همین منظور و برای نظارت بیشتر، مستمر و دقیق شورای نظارتی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.
مردانیان تصریح کرد: این شورا متشکل از چهار دستگاه دیوان محاسبات، اطلاعات، بازرسی و دادگستری است و به شدت بر عملکرد دستگاه‌ها در زمان انتخابات نظارت می‌کند.
رئیس دیوان محاسابات استان بوشهر یادآور شد: در این شورا دیگر دیوان محاسبات به تنهایی نقشی ندارد و این شورا است که نظارت، بررسی و برخورد با هرنوع تخلفی را در زمان انتخابات پیگیری می‌کند.
مردانیان گفت: باتوجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم با هرگونه سواستفاده از اموال دولتی در این زمینه به شدت برخورد می‌شود.
وی بیان کرد: دیوان محاسبات وظیفه مراقبت، مواظبت و محافظت از مدیران و بیت‌المال را بر عهده دارد و در راستای انجام وظایف و مسوولیت‌های خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.
مردانیان با بیان اینکه دیوان محاسبات مسوول مواظبت از جریان‌های اداری و مالی جامعه است، ادامه داد: امیدواریم با انجام مسوولیت‌های خود به نحو مطلوب نقش موثری در توسعه استان داشته باشیم.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: تغییر و تحولات در استان به‌منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم است.
محمدحسبن زارع افزود: گردش نخبگانی در استان زمینه را برای کار و خدمت بیشتر فراهم میکند و باید از فرصت خدمتگذاری به بهتری شیوه استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: خدمات مدیران در استان قابل تقدیر است و این امر با تعامل و همدلی بین سطوح مختلف مدیریتی انجام شده و ادامه دارد.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به روز خبرنگار، خبرنگاران را زبان گویای جامعه نامید و گفت: خبرنگاران باید با قلم خود مسائل و مشکلات را بررسی و مدیران را برای رفع این مشکلات یاری کنند.
زارع تصریح کرد: خبرنگاران وظیفه دارند وقایع را به صورت صحیح به جامعه منعکس کنند.