- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مورینیو: امیدوارم کاکا بماند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در اظهار نظری متفاوت ابراز امیدواری کرد هافبک برزیلی همچنان در این تیم بماند.


   به گزارش آسوشیتدپرس، ژوزه مورینیو در تازه ترین واکنش در مورد احتمال جدایی کاکا هافبک ۳۰ ساله و برزیلی از رئال مادرید گفت:« برای من مشکلی در مورد ماندن کاکا وجود ندارد. من سعی می کنم از او بهترین استفاده ممکن را ببرم. او فصل قبل خوب بازی کرد و در چند بازی به ما کمک کرد. برای همین امیدوارم او در رئال مادرید بماند. او یک بازیکن جدی، سخت کوش است و تیم را تحت تاثیر قرار می دهد.»

کاکا از زمان پیوستن به رئال از تیم میلان در ازای ۶۵ میلیون یورو در سال ۲۰۰۹ نتوانسته در این تیم درخشش خوبی داشته باشد.اکنون گفته می شود او به تیم سابقش و یا سائوپائولو برزیل باز خواهد گشت.

مورینیو افزود :« می دانم چه در سر کاکا می گذرد. ما نیازی به پیغام فرستادن برای یکدیگر نداریم.

تنها مهمترین مساله این است که او در مورد آینده خود بهترین تصمیم بگیرد.»

مورینیو همچنین گفت نوری شاهین هافبک ترکیه ای می تواند رئال را ترک کند. تیم آرسنال مشتری جدی انتقال شاهین ۲۳ ساله است.پیشنهاد آرسنال برای خرید شاهین امضای قرارداد قرضی یکساله با شرط قطعی شدن در پایان فصل است.شاهین نیز خود انتقال به آرسنال را ترجیح می دهد.

مورینیو گفت :« نکته مهم این است که او جوان است و می خواهد در تمام مسابقات بازی کند.برای راضی کردن او در رئال تنها باید او در تمام بازیها به میدان می فرستادیم.اما در حضور ژابی آلونسو ، لاسانا دیارا ، مسوت اوزیل ، سامی خضیره و استبان خرانرو این کار آسان نبود.بازی در تیم رئال مادرید سخت است زیرا توقعات زیادی از بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی می رود و بازیکنان بزرگی در آن بازی می کنند.شاهین با من مشکلی نداشت بلکه مشکل او این بود که تنها یک راه حل دارد.ما تصمیم گرفتیم تا او خود در مورد آینده انتخاب کند.اگر او بخواهد جدا شود به او کمک می کنم و اگر تصمیم بگیرد که می ماند از او حمایت خواهد کرد.»