- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۳ زندانی غیرعمد در عسلویه و کنگان آزاد شدند

“عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه گفت: در یک سال اخیر تعداد ۱۳ زندانی غیرعمد در عسلویه و کنگان آزاد شدند.

خبرگزاری فارس: 13 زندانی غیرعمد در عسلویه و کنگان آزاد شدند

 

 

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان همواره در کمک به مستمندان و فقرا پیشتاز بوده‌اند و عملا این مسئله را نشان داده‌اند.

بخشدار ویژه عسلویه کمک به مستمندان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان را عبادت و اوج بندگی و انسانیت خواند و افزود: سنت حسنه کمک به نیازمندان باید به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شود.

نادری تصریح کرد: حضور مؤثر و مشارکت فعال در کارهای خیر به ویژه در ماه مبارک رمضان و شرکت در چنین جشن‌هایی عبادت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود تمام نهادها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صدا و سیما، رسانه‌ها و سایر نهادها، فراگیری این سنت حسنه و تبدیل کردن آن به یک فرهنگ عمومی در جامعه برای کمک به همنوعان را آموزش دهند.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به چهارمین سال برگزاری جشن گلریزان در عسلویه یادآور شد: طی یک سال گذشته به واسطه کمک‌های مردمی و خیرین ۱۳ نفر از شهروندان عسلویه و کنگان از زندان آزاد شده‌اند.

نادری افزود: کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد و آزادی آنها سبب توسعه اقتصادی می‌شود و شادی، نشاط، آرامش روحی و زندگی هموطنان و تقویت کانون‌های خانوادگی را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به مشارکت فعال مردم عسلویه در عرصه‌های مختلف انتظار است تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک‌های مالی در جشن گلریزان مشارکت فعال داشته باشیم.