- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد در عسلویه

“عسلویه نیوز” جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد در عسلویه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد در عسلویه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” جانشین مدیرعامل پارس جنوبی بعد از ظهر امروز در جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس اظهار داشت: کمک به همنوعان در هر شرایطی ارزش و اهمیت زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

عباس دولتی‌زاده افزود: در ماه مبارک رمضان که خداوند سفره‌های رحمت و مغفرت خود را برای بندگانش می‌گشاید؛ بندگان نیز باید به نحو شایسته سفره‌های انسان دوستی خود را برای هم‌نوعان خود بگسترانند.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: پیشگامی خیران نیک‌اندیش در منطقه عسلویه و استان بوشهر در انجام کارهای خیر و کمک به مستمندان و افراد بی‌بضاعت محسوس و به خوبی نمایان است.

دولتی‌زاده یادآور شد: هدف و نیت از برگزاری این جشن، عمل کردن به اوامر الهی است که در بسیاری از آیات قرآن به صراحت در مورد انفاق به دیگران تاکید شده است.

وی اضافه کرد: جشن گلریزان، آیین دیرینه‌ای است که نماد خیراندیشی ملت عزیز ایران اسلامی است و در اکثر نقاط کشور در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا زندانیان جرائم غیرعمد از بند زندان رهایی یابند و امسال نیز این توفیق نصیب ما در سازمان منطقه ویژه پارس شده است که در این کار خیر و این جشن شریک باشیم.

جانشین مدیر عامل پارس جنوبی با بیان اینکه اسلام به عنوان یک دین جامع و کامل، دنیا و آخرت تمام انسان‌ها را در نظر گرفته است، کمک به نیازمندان را خیر دنیا و آخرت دانست و گفت: ‌بزرگان دین اسلام که در تمامی زمینه‌ها الگوی بشریت محسوب می‌شوند در برآوردن نیازها، همواره دیگر نیازمندان را بر خود ترجیح می‌دادند و از این رو ما در این زمینه باید دست یاری‌گری داشته باشیم و به مستمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان کمک کنیم.

دولتی‌زاده گفت: به طور قطع خیران سخاوتمند در ماه ضیافت الهی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این منطقه پیشگام خواهند بود تا این زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: همه باید در امر کمک به همنوعان اهتمام ورزیم و فرصت‌ها را نباید هدر دهیم.