- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جدیدترین تصاویر از «هوش سیاه۲»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی هوش سیاه ۲ در زندان به پایان رسید و در سطح شهر ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: جدیدترین تصاویر از «هوش سیاه2»/ پایان تصویربرداری در زندان

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سیدمرتضی فاطمی تهیه‌کننده این مجموعه ضمن اعلام این خبر گفت: گروه تولید با اتمام تصویربرداری در لوکیشن زندان، از هفته گذشته دهکده مقاومت را ترک کرده‌اند و تاکنون تصویربرداری در لوکیشن‌های داخلی و خارجی در سطح شهر ادامه داشته ‌است.

 

 

 

 

وی افزود: روند پیشرفت تصویربرداری تا به امروز مطابق با برنامه‌ریزی اولیه بوده‌ و با پایان صحنه‌های زندان بیش از ۲۵ درصد پروسه تصویربرداری به اتمام رسیده‌‌ است.

تهیه‌کننده مجموعه «هوش سیاه۲» همچنین با اشاره به افزوده شدن مجید واشقانی به گروه بازیگران تأکید کرد: بازیگران اصلی تا به امروز مقابل دوربین رفته‌اند اما در ادامه بازیگران دیگری نیز به گروه بازیگران این مجموعه اضافه خواهند شد.

مجموعه تلویزونی «هوش سیاه۲» محصول سیمافیلم است و به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی مقابل دوربین رفته است. نگارش فیلمنامه این مجموعه را همچون سری اول، آرش قادری برعهده دارد.

در این مجموعه ایفای دو نقش اصلی همچنان برعهده حسین یاری و کیکاوس یاکیده است و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، سودابه بیضایی، مجید واشقانی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد، زهرا سعیدی و… ایفای سایر نقش‌ها را برعهده دارند.

برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان در این مجموعه خسرو نصیری‌خواه است. مدیریت تصویر و صدا هم به ترتیب برعهده حسن کریمی و اصغر آبگون خواهد بود. سایر عوامل مجموعه عبارتند از: مرتضی مظفری؛ صدابردار، حسین مجد؛ طراح صحنه و لباس و علی اسماعیلی دستیار صحنه، نوید فرح‌مرزی؛ طراح گریم، شیدا باسمچی؛ منشی صحنه، علی رضایی؛ مدیر تدارکات، دلله شهباززاده؛ مدیر تولد، محمدمهدی توسلی؛ عکاس و محمد صابری؛ مدیر روابط عمومی.