- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

«محمدرضا شریفی‌نیا» مجری برنامه قرآنی شب قدر شد

مستند قرآنی «نشانه» با اجرای «محمدرضا شریفی‌نیا» شب‌های قدر از شبکه آموزش پخش می‌شود.

خبرگزاری فارس: «محمدرضا شریفی‌نیا» مجری برنامه قرآنی شب قدر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا سپهرین تهیه‌کننده مستند قرآنی «نشانه» با اعلام این اظهار داشت: مستند قرآنی «نشانه» برای ماه رمضان و به ویژه برای شب‌های قدر تولید شده است.

وی در ادامه افزود: این مستند آیات موجود در قرآن را با توجه به علم امروز تحلیل و به تصویر می‌کشد. این مستند به آیات قرآنی در زمینه مسائل پزشکی، علمی، تاریخ، شیمی اشاره دارد و با توجه به علم روز حقیقت آن را به نمایش می‌گذارد.

تهیه کننده مستند قرآنی «نشانه» اظهار داشت: این مستند در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است که در هر قسمت از این مستند یک آیه با تصاویر علمی و بحث‌های کارشناسی را مورد تفسیر و تحلیل قرار می‌دهد.

وی بیان داشت: ما سعی کردیم که آغاز پخش این مستند از شب‌های قدر باشد؛ چرا که مردم با دیدن این مستند به فلسفه قرآن و محتوای آن در زمانی که بالای سر می‌گیرند، پی ببرند.

سپهرین تصریح کرد: پخش مستند قرآنی «نشانه» با اجرای محمدرضا شریفی‌نیا و گویندگی جلیلوند از سه شنبه ۱۷مرداد، مصادف با ۱۸ رمضان و شب قدر ساعت ۲۳ در شبکه آموزش آغاز می‌شود.

عوامل مجموعه مستند «نشانه» عبارتند از: کارگردان و مجری: سلمان وکیلی، تهیه‌کننده: علیرضا سپهرین، نویسنده و محقق: سحر درویشی، مدیر تصویربرداری: حمید سالمند، دستیار کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: رضا دوستی.