- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بر سر حقوق مردم با هیچ کس معامله نخواهم کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان برای احقاق حقوق مردم تلاش خواهم کرد و بر سر حقوق مردم با هیچ کس معامله نخواهم کرد.

خبرگزاری فارس: بر سر حقوق مردم با هیچ کس معامله نخواهم کرد

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع شهروندان آبپخش اظهار داشت: خدمت به مردم و جلب رضایت ایشان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و هیچ مسئولی حق بی‌تدبیری، تساهل و تسامح را ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور در بین مردم و آشنایی با مشکلات و دغدغه‌های ایشان از وعده‌هایی است که به مردم داده‌ام و تمام توان خویش را در این راستا به کار خواهم گرفت.

وی افزود: نوکری و خادمیت مردم شریف دشتستان افتخاری بزرگ است که نصیب بنده شده و بنا به تکلیف و احساس وظیفه در مسیر رفع خواسته‌های مردمی تلاش می‌کنم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: هر قدمی که مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم بردارند عبادت است و لحظه‌ای نباید وظیفه‌ای که بر زمه ایشان است را فراموش و در راه دیگری گام بردارند.

وی گفت: توجه به اقشار محروم و مستضعف جامعه از اهداف والایی است که بنده به آن توجه دارم و همواره همگام با اقشار محروم و مستضعف جامعه برای رفع مشکلات ایشان تلاش خواهم کرد.

موسوی‌نژاد یادآور شد: مردم آبپخش مردمی متدین، متعهد، ولایتمدار و ارزشی بوده و در امر شهادت و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیشگامان و طلایه‌داران منطقه بوده‌اند.

وی افزود: مردم بخشداری را برای استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی به منظور رفاه، آسایش و نیازهای خود خواسته‌اند و با تمام توان برای استقرار ادارات و نهادهای اجرایی در آبپخش تلاش خواهم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در میان مردم حاضر شوند، به وعده‌های خود عمل کنند و به این شکل قدردانی خود از مردم عزیز را اعلام کنند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه با هیچ کس معامله نخواهم کرد، تاکید کرد: با تمام توان برای احقاق حقوق و خواسته‌های مردم تلاش خواهم کرد و بر سر حقوق مردم با هیچ کس معامله نخواهم کرد و لحظه‌ای مردم را از یاد نخواهم برد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به مردم شریف دشتستان قول می‌دهم تا آخرین لحظه بر عهد و پیمانی که با مردم بسته‌ام پایبند باشم و لحظه‌ای آن را فراموش نکنم.