- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بسیج در مقابله با جنگ نرم پیشتاز است

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: بسیج در مقابله با جنگ نرم پیشتاز است.

خبرگزاری فارس: بسیج در مقابله با جنگ نرم پیشتاز است

به گزارش “عسویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست با بسیجیان کنگان اظهار داشت: بسیج از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است و حضور در شجره طیبه بسیج افتخاری عظیم است که نصیب ما شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: : بسیجیان بهترین و شاخص‌ترین جوانان دینی در جامعه اسلامی هستند که باید با تقویت روحیه دینی، عرصه‌های بزرگ به آنان واگذار کرد.

وی افزود: ولایتمداری یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز بسیجیان است و ایشان با رهروی در مسیر ولایت و پیروی از رهبر معظم انقلاب همواره حافظ نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

اهرمی بیان داشت: با توجه به وظایف خطیر و بسیار مهم مبلغان در راستای انجام رسالات دینی خود باید بگوییم که حضور روحانی در مسجد باعث نشاط دینی می‌شود.

وی در همین راستا اضافه کرد: نشاط مایه افزایش توجه و حضور قلب و بهره‌وری مضاعف و در هنگام عبادت، سبب افزایش توجه و حضور قلب انسان و بهره‌ها و حفظ معنوی و روحی مضاعف می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنان همواره به جنگ با این نظام پرداخته‌اند، منتهی در هر دوره‌ای با استراتژی خاص به جدال با نظام اسلامی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را از شیوه‌های جدید دشمنان دانست و عنوان کرد: در عصر جدید دشمنان با بهره‌گیری از سلاح جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به جنگ نظام اسلامی آمده‌اند و سعی در تهی‌ کردن افکار و عقاید جوانان و نوجوانان اسلامی دارند.

اهرمی تصریح کرد: در چنین شرایطی مسئولان فرهنگی و دینی جامعه وظیفه‌ای سنگین‌تر از قبل بر عهده دارند و باید به مقابله با اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان بپردازند.

وی ادامه داد: بسیج در سال‌های اخیر در فعالیت‌های فرهنگی عملکردی بسیار خوب و قوی داشته و برای صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب باید به مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بپردازد.