- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه شهرستان جم در مراسم تقدیر از خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: خبرگزاری فارس یک رسانه ارزش‌مدار و ولایت‌مدار است و در دفاع از آرمان‌های اسلامی بسیار تلاش کرده است.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس در دفاع از آرمان‌های اسلامی بسیار تلاش کرده است

به گزارش “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست با سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان بوشهر و تعدادی از خبرنگاران این خبرگزاری اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و در رفع مشکلات و نیازمندی‌های جامعه، نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به هنگام، نقش مهمی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در راستای اعتلای جمهوری اسلامی به عهده دارند.

گنجی افزود: نقش خبرنگاران در نبرد مقدس نقشی حائز اهمیت است و ایشان نقشی مهم در به‌‌روز‌رسانی اطلاعاتی و آگاهی‌بخشی به مردم ایفا می‌کردند.

وی تصریح کرد: این قشر زحمتکش بدون چشم‌داشت مادی، مشکلات مردم و عملکرد دستگاهای اجرایی را منعکس و زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم می‌کنند.

این مسئول متذکر شد: بازگو کردن صحیح و شفاف حقایق برای مردم وظیفه خطیری است که خبرنگاران بر عهده دارند و ایشان باید به درستی به این وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه جم اظهار داشت: خبرنگاران با انعکاس درست اخبار می‌توانند مردم را در تصمیم‌گیری برای حضور در صحنه‌های مختلف کمک کنند.

گنجی با اشاره به نقش خبرنگاران در مقابله با برنامه‌های شوم دشمنان انقلاب گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است، خبرنگاران باید با پرداختن به اهداف دشمن در زمینه امیدوار کردن مردم تلاش کنند.

وی در تشریح خصوصیات خبرنگاران در جامعه اسلامی عنوان کرد: خبرنگار باید علم، تحصیلات، بینش بالا و بصیریت عمیق و تحلیل بالایی سیاسی داشته و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند.

امام جمعه جم بیان داشت: خبرنگاران برای خدمت به مردم و نظام گام بردارند و خبرنگاری را از نظر آیات و روایات تبیین و بررسی کنند.

گنجی با تاکید بر اینکه خبرنگاری حرفه‌ای حساس است گفت: اجازه ورود هر کسی به عرصه خبرنگاری داده نشود، زیرا مسئولیت بسیار سنگین است و خبرنگاران جایگاه والایی دارند و نگذارند به این جایگاه خدشه وارد شود.

امام جمعه جم با تجلیل از خبرگزاری فارس اظهار داشت: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری ارزش‌مدار و ولایت‌مدار است و در دفاع از آرمان‌های اسلامی بسیار تلاش کرده است.

گنجی بیان کرد: دفتر خبرگزاری فارس در جنوب استان و جم و کنگان فعالیت بسیار خوب و قابل توجهی دارد و سرعت و دقت و امانت‌داری را کاملا رعایت می‌کند و امیدوار هستیم شاهد پویایی و رشد بیش از پیش جامعه خبری باشیم.