- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حاشیه‌ دیدار پرسپولیس و صبای قم۲

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شدت حمید سوریان را تشویق کردند.


  هواداران پرسپولیس پس از قهرمانی حمید سوریان در المپیک لندن، او را به شدت تشویق کردند و به خاطر اولین طلای کاروان ایران در ورزشگاه جشن گرفتند. این در حالی بود که بازی پرسپولیس و صبا در جریان بود.

* بلندگوی ورزشگاه قهرمانی سوریان در المپیک را تبریک گفت. اسکوربورد ورزشگاه در لحظاتی که سوریان امتیاز می‌گرفت فوتبال را قطع و کشتی را پخش کرد. نیمکت نشینان دو تیم هم از از دیدن این صحنه‌ها ابراز خوشحالی کردند.

* در دقیقه ۲ مسابقه داور بازی را نگه داشت تا توپ بازی تعویض شود.

* هواداران پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه علیه مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال شعار دادند و شهاب گردان را تشویق کردند. این در حالی است که گردان امشب نیمکت نشین است و نیلسون دروازه‌بان برزیلی در ترکیب پرسپولیس است.

*روبرتو سوسا هافبک مصدوم پرسپولیس بین تماشاگران نشسته بود و تماشاگران برای گرفتن امضا به سمت او آمدند که سوسا روی پله‌ها زمین خورد و در نهایت با وساطت خبرنگاران این بازیکن پرسپولیس به جایگاه ویژه فرستاده شد.

* از ۲ دستگا فکس ورزشگاه آزادی که برای خبرنگاران است یکی از آنها را برده‌اند و یکی دیگر هم خراب است و خبرنگاران برای ارسال فکس با مشکل مواجه هستند.

*یحیی گل‌محمدی سرمربی صبا هنگام گرم کردن تیمش روی نیمکت نشست که با تذکر ناظر مسابقه به رختکن رفت. گل‌محمدی به حکم کمیته انضباطی دو جلسه از همراهی تیمش محروم است.

*کی‌روش، سیموئز و مارکار آقاجانیان مربیان تیم ملی در ورزشگاه حضور دارند و یک فهرست از بازیکنان به زبان انگلیسی به سرمربی تیم ملی تحویل شد.

*علی کریمی که نیمکت نشین است به شدت از سوی هواداران پرسپولیس با شعار ” جادوگر آسیا” تشویق شد. برخی از تماشاگران از ژوزه می‌خواستند کریمی را در ترکیب اصلی تیم بگذارد.

* هواداران علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا دو کاپیتان پرسپولیس را آنقدر تشویق کردند که این دو از روی نیمکت بلند شدند و دست در دست هم به سمت هواداران رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

*قبل از آغاز بازی هواداران علیه جواد نکونام بازیکن استقلال شعار سر دادند.

*شیرینی سرپرست پرسپولیس و کریمی که گفته می‌شود دو شب پیش با یکدیگر درگیری لفظی داشتند با هم عکس یادگاری ‌گرفتند. ظاهرا شیرینی در تلاش بود نشان دهد رابطه خوبی با علی کریمی دارد.

*داوران آبی پوش هستند و این مسئله باعث اعتراض تماشاگران پرسپولیس شد.

*جواد کاظمیان بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته است.

* یحیی گل‌محمدی پیش از آنکه به روی سکو‌ها برود به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با ژوزه دست داد و مهدوی‌کیا و علی کریمی را در آغوش گرفت.

دیدار دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شده و تا این لحظه حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که همچنان بر تعداد آنها اضافه می‌شود. این بازی تا دقیقه ۱۷ بدون گل در جریان است.