- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث منطقه گردشگری در ساحل بنک

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین صفایی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: شهر ساحلی بنک دارای چشم‌انداز بسیار روشنی برای پیشرفت است و در دو سال اخیر با ساحل‌سازی و اجرای طرح‌های زیباسازی شاهد جذب گردشگران به این شهر هستیم.
وی افزود: در سال گذشته در ساحل‌سازی موفق بودیم و مهمانان نوروزی و مردم بنک از وضعیت سواحل در بنک بسیار رضایت داشتند و در واقع پروژه ساحل‌سازی با موفقیت انجام شد و نوروز امسال بیشترین تعداد مهمانان را داشتیم.
شهردار بنک از احداث منطقه گردشگری در ساحل بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: ساحل زیبای بنک میتواند در افزایش تعداد مهمانان و گردشگران بسیار تاثیرگذار باشد و برای زیباتر کردن این ساحل احداث این مجموعه گردشگری الزامی است.
وی گفت: بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ساحلی را برای احداث مجموعه گردشگری اختصاص داده‌ایم که انتظار داریم با جذب اعتبارات لازم به زودی این طرح اجرایی شود.
صفایی تصریح کرد: باید تمام امکانات و ظرفیت‌های این شهر را به کار گیریم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.
وی همچنین با اشاره به وضعیت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های بنک افزود: در سال جاری بیش از ۱۵ کیلومتر آسفالت در این شهر داشته‌ایم و تعداد ۳۷ کوچه را آسفالت کردیم.
مسئول خدمات شهری شهرداری بنک نیز از کاشت درختان کنه‌کارپوس در بلوار شهدای گمنام خبر داد و اذعان داشت: با تلاش مجموعه نیروهای خدمات شهری، درخت زیبایی از نوع کنه‌کارپوس به منظور تلطیف فضای شهر و زیبا سازی محیط بلوار شهدای گمنام کاشته شده است.
غلامرضا محمودی افزود: در کنار این درختان عملیات آبیاری قطره‌ای نیز انجام شده است.
مسئول خدمات شهری شهرداری بنک خاطر نشان کرد: برای کاشت و همچنین آبیاری قطره‌ای این پروژه فعالیت خوبی انجام شده و بیش از ۸ میلیون تومان هزینه شده است.
محمودی بیان داشت: تعداد ۱۰۰ سرویس خاک نباتی و تعداد ۲۵۰ سرویس مخلوط نیز برای پر کردن حفاری گودال درختان مورد استفاده قرار گرفته است.
وی همچنین از اضافه شدن یک خاور آبپاش با گنجایش و ظرفیت ۴ هزار لیتر به ناوگان خدمات شهری شهرداری خبر داد و یادآور شد: برای تلطیف فضای شهر این امر ضروری بوده است.