خدمات‌رسانی ۸ هزار صنف به مردم دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 7 آگوست 2014 | ساعت 17:24 | کد خبر: 31751 | sv58 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از خدمات‌رسانی هشت هزار صنف به مردم دشتستان خبر داد.

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تنظیم بازار و ثبات قیمت‌ها موجبات رضایتمندی مردم می‌شود و اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در این مسیر اهتمام می‌ورزد.

وی افزود: سرکشی به بازار در شهرها و بخش‌های مختلف دشتستان از اساسی‌ترین برنامه‌های این اداره است و برای ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: بدون تردید ساماندهی اصناف و مشاغل مختلف فعال در این شهرستان از اولویت‌های مهمی است که در شهرستان دشتستان به آن توجه داریم و به فضل خدا در دستیابی به اهداف مورد نظر به نتایج خود برسیم.

وی یادآور شد: حمایت همه‌جانبه از اصناف در دستور کاری این اداره است و پرداخت تسهیلات حمایتی به اصناف از اقدامات تاثیرگذار در تقویت این حوزه است که مورد توجه قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: تلاش برای ارائه تسهیلات سبد حمایتی به اصناف شهرستان دشتستان در بخش‌های شش‌گانه از اقداماتی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اهتمامی جدی نسبت به آن داشته است.

احمدی افزود: هم‌اکنون ۸ هزار صنف در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خدمات لازم را به مردم در مناطق مختلف شهرستان ارائه می‌کنند و هر روز شاهد بهبود وضعیت خدمات‌رسانی هستیم.

وی از انتقال صنوف مزاحم دشتستان به خارج از محدوده شهر خبر داد و گفت: برای رفاه و آسایش شهروندان این طرح در دستور کار مدیریت این شهرستان قرار دارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ