کرار: به خاطر مربی مظلومم بازی می کنم!
تاريخ ارسال خبر : 7 آگوست 2015 | ساعت 16:23 | کد خبر: 33760 | sv189 | چاپ این مطلب

کرار جاسم ، هافبک عراقی استقلال از بدقولی مسئولان باشگاه ناراحت است. او البته امروز برای استقلال بازی خواهد کرد تا تمام شایعه ها را تکذیب کند.

کرار


 

کرار جاسم در دو، سه روز گذشته به سوژه اصلی استقلال بدل شده است. او طبق تعهدی که باشگاه استقلال داده، پولش را می خواهد اما مسئولان استقلال با بدقولی، هر روز پرداخت طلب کرار را عقب می اندازند. همین باعث ناراحتی هافبک عراقی شده. او در گفتگویی کوتاه به خبرنگار” ورزش سه ” می گوید:« نمی دانم چرا اینقدر برای من خبرسازی می شود. همه می گویند کرار بی انظباط است و یا جو را به هم می زند. واقعا اینطور نیست. من بدقولی را دوست ندارم. به من گفته اند پولت را در فلان تاریخ می دهیم، من هم رویش حساب می کنم اما خبری نمی شود. قرار بود امروز ساعت ۱۲ هم خبری بشود که نشد. من هم اعتراضی نکردم و امیدوارم که در جلسه فردا همه چیز ختم به خیر شود.»

کرار در مورد شایعه بازی نکردنش مقابل ملوان می گوید:« اصلا اینطور نیست و نمی دانم این شایعه ها از کجا درمی آید. عده ای می خواهند مرا مقابل هواداران قرار بدهند. دوست دارم همه بدانند که امروز به عشق هواداران و مربی مظلومم، آقای مظلومی بازی می کنم. امیدوارم مردم نگویند کرار بی انضباط است. تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال به کار می گیرم و هدفم کسب سه امتیاز در بازی مقابل ملوان است.»ورزش۳


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ