کسانی که به روستائیان اهانت می‌کنند در مسیر انقلاب نیستند
تاريخ ارسال خبر : 7 آگوست 2015 | ساعت 16:49 | کد خبر: 33781 | sv130 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: کسانی که به روستائیان اهانت می‌کنند در مسیر انقلاب نیستند.امام جمعه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی در سخنانی در خصوص سبک زندگی اسلامی به سیره و سنت پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در کمک کردن به دیگران باید به سیره ائمه (ع)رجوع کنیم و اگر مسلمانی حاجتی دارد و به ما مراجعه کرد سعی کنیم در حد توان حاجتش را بر آورده کنیم.

وی افزود: روایت از امام معصوم (ع) هست که می‌فرماید اگر حاجت و نیازمندی داریم به اشخاص دیندار، جوانمرد و پاک سرشت ببریم زیرا دیندار آبروی تو را حفظ می‌کند به خاطر دینش و جوانمرد به خاطر حیایش و پاک سرشت به خاطر شرافت و بزرگی‌اش تو را دست خالی بر نمی‌گرداند.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) مصلح جهانی هست و کار حضرت (عج) نیز اصلاح است؛ کسانی که اصلاح شوند را می‌پذیرند و‌ کسانی که دعوتش را نپذیرند از سر راه بر می‌دارد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: امام عصر (عج) فرزند رسول خداست(ص) و همچون جد بزرگوارش که رحمت للعالمین بود با رحمت رفتار می‌کند.

وی به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و گفت: پیشاپیش این روز را خدمت آحاد مردم به ویژه شما نمازگزاران تسلیت عرض می‌کنم و امید است ما شیعه واقعی و پیرو راه این امام همام (ع) باشیم.

امام جمعه عسلویه به روز خبرنگار اشاره کرد و یادآور شد: ۱۷ مرداد مصادف با شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار هست که ادای احترام دارم خدمت همه شهدای رسانه و این روز را خدمت همه خبرنگاران عزیز تبریک گفته و برای این عزیزان در زمینه رسالت خبرنگاری و‌ آگاهی بخشی به جامعه آرزوی توفیق دارم.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: حضرت امام (ره) می‌فرماید خبرنگار و‌ کسانی که در رسانه‌ها کار می‌کنند مربی جامعه هستند و‌ می‌توانند مردم را هدایت کنند.

وی به موفقیت مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث مذاکرات اگر پیروزی حاصل شده این پیروزی متعلق به ملت، رهبری و همه آحاد جامعه است و متعلق به گروه یا جناح یا دولت خاصی نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه از این توافق نباید استفاده جناحی شود ابراز داشت: نباید فرصت طلبی کنند و استفاده جناحی ببرند، ملت بیدار است.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا از اصول اساسی انقلاب است و کسانی هستند که می‌خواهند این شعار مرگ بر آمریکا را نفی کنند و بدانند ملت با آنها نیست.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: بعضی‌ها شورای نگهبان را متهم می‌کنند و تاکید حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر این هست که بود و نبود انقلاب وابسته به شورای نگهبان است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: نباید این رکن مهم در نظام را تضعیف کنند و یا به روستائیان توهین کنند و آنها را انقلابی ندانند انقلاب متعلق به همه هست بعضی‌ها دارند به کجا می‌روند و چه حرکاتی می‌کنند؛ حرفهایی می‌زنند که سخن دشمن است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ