- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرماندار کنگان:خبرنگاران از مسیر حقیقت خارج نشوند

فرماندار کنگان گفت: خبرنگاران در حقیقت چشم و گوش جامعه هستند و باید با ایمان بالا و با دقت انجام وظیفه کنند و نباید از مسیر حقیقت خارج شوند.

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس تبرکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تجلیل از فعالیت رسانه‌ها در رشد و تعالی کنگان اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی شهرستان داشته‌اند و خبرنگاران با تلاش و فعالیت در گرما و سرما به مردم خدمت می‌کنند.
وی افزود: خبرنگاران همواره در تحولات و پیشرفت جوامع نقش تعیین کننده‌ای دارند و در حقیقت حضور خبرنگاران موجب تلاش بیشتر مسئولان میشود.
فرماندار کنگان ضمن تقدیر از زحمات خالصانه این قشر ارزشمند خاطرنشان کرد: بدون تردید خبرنگاری امری بسیار مقدس است و امیدوار هستیم که خبرنگاران همواره بدون غرض و با دیدگاه توسعه‌پذیری شهر و کشور به قلم‌فرسایی بپردازند.
تبرکی تصریح کرد: خبرنگاران در حقیقت چشم و گوش جامعه هستند و باید با ایمان بالا و با دقت انجام وظیفه کنند و نباید از مسیر حقیقت خارج شوند.
وی با توصیه به خبرنگاران برای رعایت امانت اضافه کرد: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار خود دقت زیادی داشته باشند و از انتقال اخبار نادرست به مردم دوری کنند.
فرماندار کنگان یادآور شد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی است و رسانه‌ها نقشی تاثیرگذار دارند و باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای نهایت استفاده را ببریم.
تبرکی اذعان داشت: شهرستان کنگان قطب انرژی خاورمیانه است و باید نسبت به معرفی پتانسیل‌های موجود در شهرستان اهتمام ورزیم.
وی گفت: باید جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی اطلاع‌رسانی شود تا روز به روز شاهد رشد و پیشرفت بیشتر و بهتری در منطقه باشیم.
تبرکی بیان داشت: از خبرنگاران می‌خواهیم با مسئولیت‌پذیری و تعهد به انجام وظایف خود بپردازند و از دایره حق و عدالت خارج نشوند.
وی همچنین خواستار حمایت بیشتر مسئولان از خبرنگاران شد و بر رفع مشکلات معیشتی این قشر تاکید کرد.